torsdag 27. november 2014

Den store klagedagen...

Litt kald novemberinspirasjon i dag. 
¤¤¤¤
Nett tilgangen er fortsatt IKKE til å stole på her, dermed ble det ikke noe innlegg kl 07.00 i dag tidlig som det pleier. Dette går rett og slett på tålmodigheten løs og troverdigheten til nettleverandøre Breiband.no er desverre IKKE stor. Som en ivrig blogger er det ganske frustrerende å ikke få lagt ut bilder og tekst man gjerne vil dele med omverdenen, og å få betalt regninger og slikt til riktig tid på nettbanken er også noe vi setter pris på, men som blir vanskelig med dårlig nettilgang... Blir et negativt ladet innlegg her i dag, men nå må jeg bare få ut akkurat det jeg mener om nettproblemet 
vårt en gang for alle, selv om det sikkert ikke er så spennende å lese om for dere tålmodige lesere.


Egentlig er jeg en tålmodig person, men å måtte betale full pris for å ha en tjeneste som
ikke gir opp mot 50% av hva den lover engang det gjør meg rett og slett forbannet. 
Nå har vi hatt dårlig nett tilgang i snart ett år og det er siden juni at vi har blitt lovet
at det skal bli bedre. Så når jeg ble presentert for en dato den 24.11.2014 at ting fra da
av skulle bli i orden var jeg vel en smule skeptisk. 

Det som gjør at vi ikke har byttet ut nettleverandøren enda er fordi at systemet virket veldig flott 
da vi fikk det og at andre nettleverandører ikke klarer å levere like raskt nett her vi bor, som det Breiband.no egentlig lover og klarte å levere til å begynne med. Liker ikke å gi noen dårlig publisering, men nå er altså begeret mitt fult og jeg må bare si at Breiband.no for tiden IKKE
er en nettleverandør jeg vil anbefale til noen. 

At de vil kreditere oss for tiden uten nett tilgang når problemene er over, finner jeg snodig. Måtte jo være bedre å redusere prisen mens det ER problemer, synes jeg. Dessuten er det sånn at jeg har nett tilgang, signalstyrken fra Breibamd er god den, men DE har kapasitetsproblemer, så selv om jeg har signaler kommer jeg ikke alltid inn på nettet. Har fått beskeden "Siden kan ikke vises på grunn av manglende internett tilgang" på dataskjermen UTALLIGE ganger det siste året og sittet og ventet på sider mange mange mange mange ganger. 

Så med dette innlegget her har jeg brutt med et av mine forsetter om IKKE å skrive noe negativt
om noen på bloggen. Føler allikevel at dette er greit, for makan til langdrøying med å rette opp i 
en feil mange kunder lider under og at mange kunder betaler for en tjeneste og ikke får, det har jeg aldri vært borti. Veit at mange kunder på Hadeland sliter med det samme, fordi det har vært skrevet om det i lokalavisa vår "Hadeland" også. Så tenk deg om to ganger hvis du får tilbud om supert internett via Satelittbredbånd fra Breiband.no

De leverte som sagt supert til å begynne med, men det siste året har det vært ELENDIG: 
Jeg ønsker bare å få tilbake den gode netttilgangen og hastigheten vi hadde og faktisk betaler for. 
Det har nå tatt så lang tid at jeg må si SORRY, Breiband.no, nå har min tålmodighet blitt strukket langt nok og dere får tommelen ned fra meg.  Om derimot nett tilgangen bedrer seg i løpet av uka skal jeg selvsagt publisere det også, men sånn situasjonen er nå får dere karakteren DÅRLIG av meg:

Om du har like dårlige erfaringer med selskapet som meg, eller bare har positive erfaringer
er jeg interessert i å høre dem. Så legg gjerne igjen en kommentar her.

6 kommentarer:

  1. Okke som ,et fint bilde du har lagt ut :-)

    SvarSlett
  2. Er jo kjedelig det der da., Håper virkelig dere får et bedre nett.
    Ikke lett for en ivrig blogger, det er veldig forståelig.
    Har ikek vært borti den leverandøren. Bruker telenor og
    kommer nok til å fortsette med det.
    Håepr det ordn er seg for dere snart.
    Og ha en flott dag :) Visst du kan :)

    SvarSlett
  3. You must be so frustrated!! Hope things get resolved soon...xo
    Susan

    SvarSlett
  4. Jeg kan ikke tenke meg noe mer irriterende en plunder med nett og PC, jeg håper dere får det på stell igjen.
    Så vakre vinter-nyper som har pyntet seg med frosten, nydelig bilde.

    God søndag til deg Marit.

    SvarSlett
  5. Thank you Marit - yes, Titti and I are both very happy and honoured to be Blogger of the Month in Lantliv.
    I hope you can sort out your internet. Love the image of the rosehips.
    Kram Ingrid

    SvarSlett
  6. It's so frustrating when electronics and networks aren't working properly. I certainly hope everything gets straightened out soon.
    Mary Alice

    SvarSlett