torsdag 13. november 2014

Litt vel julete???

Mulig mange finner dette for julete,
men sånn går det når det ligger noen "nye" julekuler å slenger i en krok 
her hjemme hos meg. Da klarer jeg ikke å la være å style
litt med dem. Så dette er rett og slett bare litt morro jeg hadde en fridag.
Jepp, jeg leker med julepynten min, voksne dama...




Ikke noe galt med å leke litt selv om man er godt voksen som det heter.
Å gjøre noe totalt uproduktivt og som kun er godt for øyet å se på,
det er noe av det mest avslappende man kan gjøre mener jeg.
Så derfor viser jeg dette og tør innrømme at jeg
leker med både julepynt og annet stash.
Lek litt du også, det er gøy!!!

5 kommentarer:

  1. Viktig å beholde barnet i seg og kanskje er det mye av barnet i oss som kommer frem når vi gleder oss til jul :-)

    SvarSlett
  2. süße dekoration!!! liebe grüße und einen schönen tag wünscht angie aus deutschland

    SvarSlett
  3. Herlig å kunne leke seg litt når anledningen byr seg..........Skulle ønske den sausenebben kom i bloggbutikken din.......
    Ha fine novemberdager!
    Hvis du fremdeles har de mel eller sukkersekkene vil jeg gjerne kjøpe, hvordan gjør jeg det?
    Hilsen Signe.

    SvarSlett
  4. Kjempefint å ha evnen til å leke, tenk så trist hvis den forsvant med årene. Jeg synes det er koselig å se julepynt på bloggene nå, det er ikke så mange ukene til jul:) Flotte bilder, Marit og fortsett å leke deg:)

    Ha en fortsatt fin dag og en riktig god helg!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  5. Eeendelig tar jeg meg tid til å kose meg i blogglandia!Vet ikke hva som har skjedd i det siste,det har bare vært utrolig travelt samt jeg har vært hudløs på fingertuppene,så lite data.Så mange fine og Koslige innlegg fra deg,og jeg smiler litt når jeg leser at du leker deg med julekulene dine.Jeg må mot min vilje innrømme det kribler litt etter å pynte selv,men det var det prinsippet da!!! Men ler av lekingenr din,er slik jeg også,og hvorfor ikke egentlig.Man skal bevare barnet og gleden over ting i seg,uansett alder.Selv må jeg si jeg elsker det sausenebbet ditt,så nydelig!!! Gleder meg til flere juleinnlegg fra deg etterhvert!
    Toveklem :)

    SvarSlett