onsdag 26. november 2014

Morgenstund har gull i munn...

I dag er det litt morgenstemning over bildene her på bloggen.
Sånt herlig blått lys på morgenen før sola kom skikkelig igjennom i går morges.
Jeg sneik meg rett utenfor døra og fikk tatt noen få bilder,
selv om jeg fortsatt er megaforkjøla...


Samme tablå som i går her hos meg,
men i dag har jeg valgt bilder fra kjøkkenbordet i det
blå lyset på morgenen.



Under her er noen fantastiske isroser på et biltak.
For noen skjønne mønstre naturen sjøl varter opp med.
Som det mest eksklusive tykke stoff dette her.


Forkjølelsen henger voldsomt i og jeg har blitt sykemeldt ei uke.
Kjenner at jeg er VELDIG lei av å være tett og tung i hodet nå, men dette er jo noe
som går over, bare man tar tida til hjelp. Virus-forkjølelse selvsagt så det er
ikke noe annet å gjøre enn smøre seg med tålmodighet.
Når sant skal sies tar jeg meg en butikktur for ikke å bli helt innestengt.
Nei, nå er det nok surving for i dag fra meg.
Håper dere andre får en fin dag som kanskje kan nytes ute i det fri.
Det gleder jeg meg veldig til nå nemlig, å kunne gå en tur i skogen.
Fint å ha noe å glede seg til!!!

4 kommentarer:

  1. tolle bilder, danke und liebe grüße von angie

    SvarSlett
  2. Ja det er utrolig flotte mønster i naturen.
    Er nok mye der kunstnerene finner sine motiver
    til både stoffer og andre ting.
    Ønsker deg riktig god bedring. Kjedelig å gå så lenge slik.
    Men noen ganger henger det lenge i.
    Ha en god dag, og kos deg som best du kan :)

    SvarSlett
  3. Så herlig bilde av iskrystallene på biltaket..
    God bedring :)

    SvarSlett