lørdag 1. november 2014

November, måneden før måneden...

Ja da er det 01. November da.
Det betyr at man kan si at man gleder seg til jul!!!
Man kan også snike inn noen litt julete bilder på bloggen. Det gleder jeg meg til,
for det er tiden før jul som er mest stas av alt, synes jeg personlig. Det å småpusle med pynt,
bake og lage litt førjulsgodt, sånt er stas. For min del betyr ikke jula ferie, for som ansatt
 i helsevesenet, som så mange andre. Det betyr turnusjobbing både tidlig og sent,
også da. Så derfor koser jeg meg med førjulstida og drar den
så smått igang nå 01. November. Her kommer noen
forsiktig juleinspirerte bilder...




Gullglitrende kongler, stettfat i messing og litt 
gullfarget glitter gjorde susen. Fikk fram litt julestemning her nå.
 Med noe rosa tilbehør som den rosa telysholderen går 
dette an som inspirasjon fram mot selve
 julemåneden Desember.





Bare en liten touch med jul liksom.
Synes det er helt ok nå jeg. Men nisser og sånt,
det venter jeg også med til julemåneden.
Tror jeg ihvertfall...

4 kommentarer:

  1. sehr schöne dekoration!!! danke für die bilder und inspirationen, liebe grüße und ein schönes wochenende von angie aus deutschland

    SvarSlett
  2. Ja, här var det fina julstämningsbilder!
    Det kliar i fingrarna nu efter att få sätta igång och julpynta, något som jag verkligen tycker om...
    Önskar en fin fortsättning på helgen!
    Kram!!!

    SvarSlett
  3. Fine bilder og nydelig lys på de :) Her har jeg begynt å samle pappesker og vært å kjøpt plastkasser på Europris- så her er det langt fra noe jul eller stemning :)
    Bare jeg vet hvor jeg skal bo snart- så blir det bra :)

    Skal vi danse og Stjernekamp her nå- Tror Reidun Sæther drar i land første plassen :)

    God kveld klemmer fra Monica

    SvarSlett
  4. Blir en koselig tid fremover ♥♥ Nå gav du meg skikkelig julestemning ;)
    Flotte bilder ♥

    Klem Bente-mor

    SvarSlett