lørdag 22. november 2014

Opp med humøret.

Hei og hopp,da er det lørdag igjen.
Humørpila mi har svingt oppover siden i går, derfor de spreke åpningsordene...
Formen er fortsatt overhode ikke på topp, men når humøret er bra,,
 da er det meste andre også greit for meg... 


Nettleverandøren min har nemlig lovet at ting
skal bli bedre fra førstkommende mandag. Da skulle kapasitetsproblemene
være en saga blott. Håper virkelig dette stemmer denne gangen.
Jeg er av typen som ikke tar gleden på forskudd, men litt lettere til sinns ble jeg.
Håpet er lysegrønt og jeg krysser fingrene for at jeg får tilbake hastigheten
jeg engang hadde på nettet.


Blomster til helga har det også blitt.
Satte de opp i ei litt stor stettskål av hvitt opalinglass.
Litt julete ble det jo, men skitt au, det er snart desember så det får gå.
De røde nellikene frista meg for mye til at jeg kunne gå ifra dem...
Håper dette og morgendagens innlegg er de siste jeg må lage på 
naboens PC... Krysser fingra for at nettet mitt er sitt 
gamle jeg på mandag ettermiddag igjen.
¤¤¤¤
Takker for kommentarene fra dere som skjønte min frustrasjon i går.
Tydelig at flere kjenner til problemene med treigt eller fraværende nett.
Tror alle er enig i at det SUGER!!! He he,
Ha en strålende dag i alle fall,
med eller uten nett.

3 kommentarer:

  1. Godt at det ser ut for å ordne seg,
    Håper de klarer å levere det de har lovet nå da.
    Nydelige blomster. Er ikke så lenge til jul så det må være lov nå
    Om en måned må det meste være på plass, hjelp
    En måned går jo så alt for fort.
    Ha en herlig dag og god bedring :)

    SvarSlett
  2. danke für die bilder und inspirationen, ein schönes wochenende wünscht angie

    SvarSlett
  3. Kjempekoselig innlegg fra deg som alltid.
    Skjønner godt at du blir frustrert over tregt nett - da er vi to! :-)
    Ønsker deg en fin søndag!
    Klem, Marianne.

    SvarSlett