onsdag 19. november 2014

Retro kaffekos... A cup of light!!!

Kunne ikke stå for disse morsomme kuvertene med
skikkelig Retromønstret servise.
Riktignok har jeg bare to kuverter og koppene er skikkelig slitt
og krakelert nedi. men for en herlig farge og for et 
artig mønster. Tenk å ha et helt servise av dette da. Det hadde
jeg nok ikke latt fare videre til bloggbutikken nei.




Gult er kult og disse servisedelene er en vitamipille
uansett om koppene er for slitte til å drikkes av.
Kan fint brukes som lysestaker , og det bruker jeg hele tiden nå.
A cup of light er ikke dumt...

7 kommentarer:

  1. En hærlig farge på koppene dine:)
    Slike finner du ikke i hvert et hjem.

    Krakelering viser jo bare at det har vært
    i bruk ofte.

    Ha en fin dag.

    Klem, Gerd Kr.

    SvarSlett
  2. Hei på deg!
    Så fine dei var, utruleg herlig mønster! Skjønner godt du falt for desse!!!
    Gult er kult!!
    Og kun fantasien setter grenser for bruken.... kan jo også brukast på badet til å ha smykker og ringer oppi, eller til en pitte liten blomst....
    Tenker du finner lure måter å bruke den på ;o)
    Fin, fin dag til deg!
    klem

    SvarSlett
  3. En aldri så liten fargebompe på en onsdagsmorgen i november :-) Hadde vel aldri trodd at jeg skulle få sansen for 60- og 70- talls ting, fordi det ligger liksom litt for nært min egen tid. Men du verden, en skal aldri si aldri, nå valfarter jeg bruktbutikken for retro ting! Og disse koppene var herlig. :-)

    SvarSlett
  4. Nydelige kopper, fint å kunne bruke slike skatter!

    SvarSlett
  5. super geschirr!!! liebe grüße von angie

    SvarSlett
  6. Oi, så tøffe dei var!! Og kjekt at dei kom i bruk, i alle fall som små lys i mørket! God betring til deg!

    SvarSlett
  7. Gult passer fint nå i denne grå tiden - november trenger litt sol :) Smart og bruke de til lys.

    Ønsker deg fine dager

    Klemmer Monica

    SvarSlett