tirsdag 4. november 2014

Venter på dette...

Dette er noe jeg gleder meg til å gjøre når desember setter inn.
Nemlig å pynte med julesakene mine. Dette her er bare til ære for bloggen,
og selvsagt fordi jeg synes det er gøy å prøve ut pynten jeg har kjøpt på
bruktbutikken på Roa. Der hadde de nemlig startet opp jula allerede i oktober.
Tror de rett og slett bare måtte frigjøre litt lagerplass
og dermed kom jula tidlig hos meg i år...



Neida, bare tuller, jeg starter ikke så tidlig med kuler og glitter.
Har liksom ikke funnet fram julestemningen helt enda, men det kommer
seg kan jeg kjenne... Jeg fikk med meg nokså mange juletrekuler fra rundt 60-70 tallet,
fra bruktbutikken. Kulene er jo ikke "hønngamle", men gamle nok til at de er nostalgiske
synes jeg. Rart med ting fra din egen barndom, det har sin egen spesielle appell til meg
i allefall. Så dermed ble det så mange kuler med at jeg kunne fylle en hel boks med dem.
Boksen er også et bruktfunn, men den er  fra Finn.no og den er jeg kjempeglad for.
Har aldri sett en såpass stor CAP boks før. Jeg er allerede glad i den.



Metallbrettet her er også et bruktfunn fra Finn.no, og lyslenken har jeg
kjøpt på Europris. Har hatt lyst på sånne Happylights, men synes de var nokså dyre,
Denne lyslenken her med ti lysballer i metall kostet bare kr 49, så det fikk bli
en sånn en på meg. Går på batteri og det er jo lurt, så kan den lyse opp
akkurat der jeg måtte ønske det. (Er ikke sponset.) Synes bare at
lyslenka var skikkelig fin, og tipser derfor andre om den.

4 kommentarer:

  1. jeg var også innom på Roa, men det ble litt tidlig og så mye jul for meg ;-)
    flott du har satt det sammen :-)

    klem tone

    SvarSlett
  2. Heisann!
    Fine julekuler du har funne! Ekstra kjekt med det som minner om barndom og svunnen tid... ;o)
    Det er vel lov å begynne å "snuse" litt på julestemninga no...
    Ofte kan eg gjerne ha meir julestemning i november, en midt i desember... er liksom så mykje "stress" som tar overhand i desember... november er liksom berre til å nytast, ein "vente mnd."... ;o)
    Ha ein superfin dag!

    SvarSlett
  3. danke für die tollen bilder und inspirationen, ich wünsche ihnen einen schönen dienstag, alles liebe von angie aus deutschland

    SvarSlett
  4. Om jeg ikke hadde julestemning, fikk jeg det nå ;) Og det gjør ingenting, for jeg elsker jula! (I går hørte jeg på julesanger...) Nydelige julekuler i hvert fall :) Og den blå Cap boksen likte jeg veldig godt, den gjorde det hele nostalgisk ;)

    God onsdag! Klem

    SvarSlett