fredag 26. desember 2014

2. Juledag og gleder meg til helga.

2. Juledag og fredag. Det betyr at det er
to fridager foran meg. Jeg gleder meg masse, nå kan
jeg endelig kjenne litt på noen late dager.


Jeg gjorde som jeg sa i går.
Slappet av på kvelden med Flåklypa på TV og
en haug med interiørblader tok jeg med opp i senga og
lå der og bladde før jeg slukket lyset.


Dette innlegget skrives kl 06.00
på morgenen og jeg kjenner at det hjalp på
en sliten skrott å ta det helt piano i går kveld.
Da er jeg klar til å kjøre til jobben,
så dere får ha det så bra til
vi blogges igjen.


1 kommentar:

  1. Flotte bilder fra julen hjemme hos deg lengre ned her også, Marit....ordentlig koselig julestemning!! Kos deg videre, deilig med noen late dager:)
    Ha en fortsatt god jul!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett