torsdag 4. desember 2014

Boksene er funnet!!!

Først vil jeg ønske ny følger velkommen hit til Brukt og Blandet.
Stas når noen finner vegen hit til meg og mitt. Velkommen skal du være.
Så må jeg komme med en kunngjøring. BOKSENE ER FUNNET!!! JIPPI!!!
De hadde jeg selvsagt lagt et sted jeg helt sikkert KOM til å glemme.
Så yngstesønnen hadde ikke oversett noen eske med bokser 
på loftet. Jeg hadde selv lagt de ned i ei tom ved-
kasse som jeg tok i bruk til litt diverse
etter jul i fjor... Er det ikke 
typisk...




Typisk meg ihvertfall... Godt jeg kom på å se i vedkassa før jeg
tok loftsturen, for det innebærer nemlig flytting av et nokså stort skap
for å komme meg dit... Med boksene mine kom også sopper, flere kongler,
pyntebånd og gyldne nøtter til rette igjen. Noe jeg er veldig glad for
nå før julepyntesesongen starter for alvor.



Her er boksene jeg så gjerne skulle finne før jul.
Gamle juleskrin fra diverse produsenter.
Så glad for at disse kom fram i lyset igjen nå.
Så da er jeg fornøyd, og jeg har bekjent for alle at det 
var meg som hadde forlagt dem og ikke sønnen
som overså noe som helst. He he.
Ha en fin torsdag.



6 kommentarer:

  1. Heisann!
    Sjå der ja, der dukka dei opp igjen!!! Så bra! :o)
    Nydelige bokser var det også! Eg har boksedilla sjølv (ikkje i type Cecilie Brekkhus stil, altså ;o)
    Masse flott oppi også, som kjem til god nytte til juledekorasjonene dine.
    Ha ein superfin førjuls helg!
    klem

    SvarSlett
  2. Hehe, ja det er ganske typisk.
    Finner en nye "gjemmeplasser" så er det ikke bare gjemt,
    men ganske så ofte glemt. Ihvertfall her i huset.
    Det er nesten helt umulig å lagge ting på nye steder.
    Driver med litt ommøblering og dermed også litt flytting på
    småtingene i de forskjellige møblene, så det kommer til å ta litt tid før
    jeg klarer å finne alt når jeg skal lha det om ei stund.
    Det er flotte bokser du har, de må selvsagt frem til jul.
    Ha en flott dag :)

    SvarSlett
  3. Så bra at "mysteriet" er oppklart og at fine bokser og julestæsj er kommet til rette :-)

    SvarSlett
  4. ihre boxen sind wunderschön!!! danke für die inspirationen!!! einen schönen donnerstag wünscht angie

    SvarSlett
  5. De boksene likte jeg <3 Du har bare såå masse flott og spennende :)
    Supre innlegg under her også :)

    Kos deg i førjuls tiden <3

    Klem Bente

    SvarSlett
  6. Oj oj så fina plåtburkar du har och med julmotiv, rena skatten :) Ha det fint. Kram Anna

    SvarSlett