onsdag 24. desember 2014

Borddekkinga på selveste julaften.

Ting går på skinner og etter rutetabeller her i år.
Derfor kan jeg allerede nå på julaftens morgen vise dere borddekkinga
til kveldens julemiddag her hos oss.



Med dagvakt fra 7.30 til 15.00 i dag måtte bordet pyntes i går.
Det ble ganske så tradisjonelt hos oss i år igjen.
Ender veldig ofte opp i denne stilen her jeg, men jeg liker det sånn.


Soppene fra Hadeland Glassverk kjøpte jeg i fjor,
og de må være med i år også. 
Jeg digger nemlig fluesopp som innslag i julen.



 Da ønsker jeg dere en riktig
 GOD JULAFTEN..



6 kommentarer:

  1. Så fint og hyggelig du har gjort det Marit, da kan gjestene bare sette seg til bords når julen ringes inn.

    Jeg ønsker deg og dine en fin julekveld, klem fra Marit.

    SvarSlett
  2. God julaften.. Flott dekket bord. her er også bordet ferdig pyntet :)

    SvarSlett
  3. Et nydelig dekket bord.
    Den dekorasjonen ser nydelig ut.
    Håper arbeidsdagen var fin.
    Ha ei riktig god jul
    Kos deg sammen med deg og dine :)

    SvarSlett
  4. Koselig og flott pyntet bord- her blir det koselig :)

    God Juleklem fra Monica

    SvarSlett
  5. Et nydelig pyntet bord.
    Ønsker deg og dine en riktig god jul!

    SvarSlett
  6. Koselig. Riktig god jul til deg og dine. Her sitter vi og koser oss mens vi venter på å begynne med julemiddagen for alvor. (",)

    SvarSlett