tirsdag 9. desember 2014

En som tar "julestria" med ro...

Sjekk hva jeg fant på kjøkkenbordet en dag da.
Han her tar ihvertfall julestria med den største ro. Ja det gjør
faktisk jeg også. Har ikke bakt ei kake enda jeg...
Og rundvask, det skjer ikke her på denne
tida av året. Det blir til våren.


"Å søren, der ble jeg tatt på fersken!!!"


"Skal jeg hoppe ned nå tro???"


"Det var så godt å ligge her med oversikt over fuglene ute,
så jeg prøver med litt sjarmering og gjøre meg til litt ekstra
sånn jeg veit at matmor synes er gossint. Håper det virker!!!"


"Ahhh, jeg er helt konge altså. Fint å fortsette avslappinga
nå som jeg var så godt i gang..."
¤¤¤¤
Tipper at det var dette Pus tenkte da han ble 
tatt på fersken på kjøkkenbordet her om dagen. Han gav ihvertfall
blaffen i meg og at han ikke får lov å være på bordet...
Egentlig utrolig sjelden jeg ser at han er på bordet,
men på vinteren er det noen ganger så spennende å følge med på 
fuglene som er utenfor at han sniker seg opp.
Han ble løftet ned denne gangen også, enda han trodde at nå
slapp han unna med å gjøre seg til for kamera...

8 kommentarer:

  1. åh for en herlig pus!!! Sånne har jeg også, to champagnefargede langhårete skogskatter som legger seg der det måtte passe. Nå er de gamle, kastrerte puser som tar livet med ro og de sover også gjerne på bordet:) Jeg fant deg via min gamle blogg, kråkeslottet som du har på bloggrullen din. Jeg er ikke så aktiv der lenger, bare innimellom, men kom gjerne å besøk meg på den "nye" bloggen min:) Der er jeg daglig. Følte for å skifte litt fokus fra interiør til hverdagsliv så derfor startet jeg en ny!- men litt interiør blir det allikvel:) legger deg til der jeg!

    SvarSlett
  2. Fine pusen! Ja kattene vet akkurat hva de vil!
    Ha fortsatt fine førjulsdager!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  3. Hihihi...så søt pus!! Jeg tror alle katter liker å ligge på bord, utsikten er nok bedre derfra:)
    Ha en fin dag, Marit!

    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  4. Katter er herlige dyr. De gjør som de vil uansett. Jag pleier å finne kattehår,
    (ulldotter) på kjøkkenbordet om morgenen. Best å passe på når man ikke
    blir sett!
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  5. Der er dobbeltgjengaren til Frensurpusen min ha. Nydeleg pus!!

    SvarSlett
  6. Flott bordpynt vettu :) Godt å høre at det er flere som tar det med ro selv om det snart er jul..
    Man må passe på å kose seg i den koselige førjulstiden istedenfor å stresse og mase..

    SvarSlett