mandag 29. desember 2014

En hvit blomst mot nyåret.

Fortsatt julestemning i heimen hos oss.
Har riktignok kjøpt meg en hvit Hortensia med tanke
på at det kommer et Nytt År snart.


Så har jeg faktisk også vært på romjulssalg
hvor jeg kjøpte disse to store julekulene på Kid.
Halv pris av halv pris det er skikkelig salg.


Har skjelden vist bilder fra stuedelen av huset vårt,
for jeg er mer kjøkkentypen og tilbringer mest tid ved
kjøkkenbordet. Men nå får dere et lite glimt av
stua vår. Passer jo med rød sofa i jula. He he.


Nå som det er jul har jeg tatt litt ferie fra innlegg som
er lagt ut klokka 07-00. Svikter dere der nå. Det er imidlertid ikke
alltid selvvalgt, for vi sliter med nett tilgangen fortsatt...
Er ikke alltid jeg har nett når jeg gjerne skulle lagt inn bilder og
tekst på et innlegg om kvelden. Så da blir det innlegg i hytt
og pine istedenfor. Men det går bra det også.
Fortsatt fine dager ønsker jeg dere, tenk at det snart står
2015 på kalenderen.



6 kommentarer:

  1. Ønsker deg en fortsatt god jul, Marit :-)

    SvarSlett
  2. Så koselig du har det :))))) Rød sofa passer perfekt ;)
    Kjekt med salg og enda kjekkere med halv pris av halv pris, slikt liker vi ;)

    Gleder meg til å følge deg videre i det nye året som kommer :)

    Gode klemmer

    Bente

    SvarSlett
  3. Vilken vacker Hortensia!
    Önskar en God och fin avslutning på det gamla året!
    Kram!!!

    SvarSlett
  4. Önskar dig en fortsatt skön jul...snart är det ett NYTT ÅR! Härligt!
    Varm kram,
    Titti

    SvarSlett
  5. Så koselig du har det i stua di! :) Jeg har ikke vært på romjulssalg, men jeg gleder meg til januarsalg, man kan som regel dumpe over noen gode tilbud ;)

    Jeg gleder meg til å følge deg i din interiørverden i året som kommer!

    Gode ønsker fra meg til deg for det nye året! Klem, Line :)

    SvarSlett
  6. god nytt år
    så herlig eventyr skog du har
    samlet
    klem Eli:)

    SvarSlett