mandag 22. desember 2014

Gammel boks til jul.

Et bruktkjøp har det blitt denne siste uka før jul også.
En gammel kakeboks som jeg har hatt kjempelyst på leeenge.
Men når jeg har sett slike midt på sommeren har jeg
ikke kjøpt. For de har vært både dyre og
jula har vært langt unna...



Skikkelig fin gammel Margarinboks med de artigste gamle nisser på. 
Jeg liker dette uttrykket på nissene. Gammel reklame er så forseggjort!!!
Som dere ser blir kjøkkenbordet brukt til flere ting samtidig her.
Fotografering av kakeboksen og innpakking av julepakker
pågår samtidig.  Yngstesønnen hadde fikset en gave han
måtte pakke inn med en gang. Koselig at vi er flere som driver med
juleting samtidig. Godt å ha stort bord.



22. Desember i dag og jeg har fri.
Det betyr siste hele dagen å gjøre istand til jul på.
Så i dag blir det action i heimen. Vi skal til og med pynte
juletreet i dag, en dag for tidlig etter våre tradisjoner, 
men det lemper vi litt på i år.
¤¤¤¤
Hei og hå nå er det jul igjen dere!!!

4 kommentarer:

  1. Så koselig blogg du har :)
    Nyt fridagen og kos deg med julepyntingen :)

    Klem trude

    SvarSlett
  2. Koselig boks :) Kos deg med dagen- her kommer rørleggeren snart og Finn jobber med å få på plass resten av kjøkkenskapene, gleder meg til å få ryddet .

    Og ja det blir jul i år også - Hei og hå !


    God Jul og takk for et flott bloggår :)

    Juleklemmer fra Monica

    SvarSlett
  3. For ein nydeleg boks! Og skikkeleg julestemning med julekjeks i den! God jul til deg Marit og takk for fine ord i løpet av året! :-)

    SvarSlett
  4. Hvor er den smuk, Marit :-)

    Tak for din julehilsen på min blog. Jeg vil også ønske dig og din familie en rigtig glædelig jul - håber, den bliver skøn :-)

    Kh. Marlene

    SvarSlett