fredag 12. desember 2014

God fredag.

Juhuu en herlig frifredag nå før jul.
Burde bake litt i dag, for jeg har ikke laget så mye som ei
kakesmule enda, og nå nærmer det seg jo  jul veldig fort. Så jeg får
se hva jeg kan rå med i dag. Et par enkle kakeslag bør være
innenfor min rekkevidde i dag synes jeg.


Nok et bilde fra en tidlig formiddag ved
kjøkkenbordet hos meg. Jeg digger nemlig det blå
lyset tidlig på formiddagen.
Skal få med meg dette sarte fine lyset i dag også,
med kaffekoppen og Lev Landlig .
KOS DEG MED FREDAGEN:



5 kommentarer:

  1. Koselig med denne førjulstiden.
    Ønsker deg en fin helg!

    SvarSlett
  2. For et aldeles nydelig bilde, Marit! Ønsker deg en riktig fin helg :-)

    SvarSlett
  3. danke für die tollen bilder und inspirationen, liebe grüße und einen schönen freitag von angie

    SvarSlett
  4. Jättefin julbild!
    Önskar dig en skön helg...
    Varm kram,
    Titti

    SvarSlett
  5. Flott bilde, Marit! Så fint du har pyntet:) Hvis det er greit for deg så bruker jeg gjerne det bildet på Pinterest.

    Klem fra Jorunn

    SvarSlett