søndag 28. desember 2014

Herlig vinterlandskap.

Det er så pent ute om dagen at man nesten kan
gå i spinn. Vakre motiver hvor man enn snur seg. Se bare her.
Deler gjerne noen av motivene med dere på bloggen.


Den store Bjørka vår har virkelig
tatt vinterkappen på.


Sollyset risler liksom mellom
de hengende greinene på Bjørka.


Granbuskene er helt 
dekket av rimfrost og ser herlig
lubbene ut.


Mitt hvite vinterland...


Så til slutt kom den kalde tåka sigende
og den vesle varmen fra solas stråler ble borte og jeg
fortet meg inn igjen, med roser på kinn.
Herlig forfriskende med en liten halvtime i det fri.
17 minusgrader var det, men å se sola gjør
virkelig underverker!!!
¤¤¤¤
Så ser jeg også at bloggen har passert 100 000 visninger.
Det er utrolig gøy!!! 
Takk til dere som titter innom meg for det tallet!!!
Burde vel ha en liten feiring av det,
så jeg får finne på noe en av dagene som kommer.
Romjulsklem fra Marit

8 kommentarer:

  1. Nydelige bilder!, jeg elsker slike store vakre bjørker, vår, sommer, vinter og høst. Tusen takk for alltid hyggelige og kloke kommentarer inne hos meg. Håper du har hatt en fin jul og at du har fått tiden til å strekke til 🌟

    SvarSlett
  2. Hei og god romjul i stua :) Her var det mange nydelige inlegg og nydelige bilder ! litt misunnelig på den vakre vinter naturen du har rundt deg nå, selv om 17 minus ikkje frister så veldig hehe... Her har regnet smeltet is og snø igjen, så får me se om der kommer litt nytt senere i dag. Ellers gratulerer så mye med 100000 visninger !! :)Vel fortjent, en kjempe fin blogg har du !
    Fortsatt god romjul :)
    Klem

    SvarSlett
  3. Nydelig vintervær.Kle godt på seg så er det herlig ute.
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  4. Vilka underbara naturbilder du har tagit!
    Vi har fått lite snö härnere i Småland och det är 10 minusgrader...
    Önskar dig en fin avslutning på det gamla året!
    Kram!

    SvarSlett
  5. Så vackert och frostigt i dina vinterbilder :) Ha en fin fortsättning på helgen. Kram Anna

    SvarSlett
  6. Her kommer en veeeldig sen hilsen fra en meeeget sløv blogger (for tiden)!
    Men i kveld var det basta bom å sette seg ned og ta en god kose-runde og se hva folk styrer med har jeg bestemt.Så flott at dere også har herlig vintervær,det er jo bare en drøm spør du meg.Trolske,vakre,eventyrlige motiv samme hvor man vrir og vender seg,perfekt julestemning og herlig for ungene...og for min del,,,,kan ikke huske sist jeg hadde så rene gulv,så lenge (hundene!)La det bare fortsette slik!!Dessverre tror jeg det er regn i vente,så vi får nyte mens vi kan!!
    Håper du har hatt en super julefeiring Marit,og kost deg masse sammen med familien din!
    Tenk nå er det snart gjort for denne gang...det går til og med mot lysere tidere!!!Kjenner du på vårlengsler,- jeg gjør,men nyter samtidig det som er akkurat nå!Våren kommer tidsnok ;)
    Kos deg masse videre!!!
    Toveklem .)

    SvarSlett
  7. Så vakre vinterbilder!
    Ha fortsatt fine dager og gratulerer med 100000!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett