mandag 1. desember 2014

Hverdagsglam i desember.

Jeg er evig vinglete mellom det jeg kaller
"Hverdagsglam" og det å ta naturen inn i stua til pynt.
I dag får dere et eksempel på min versjon av "Hverdagsglam".


Klarer aldri å holde meg til en stil, men varierer mellom
flere ulike stiler på pynten rundt omkring i stua. Hos meg kan man
godt finne en oppsats med naturmaterialer ett sted og en mer
"Bling" variant over et annet tema på møbelet ved siden av.


Min greie er definitivt ikke å holde meg på ett spor hva stil angår...
Beundrer mange stilsikre og flotte hjem rundt omkring,
der beboerne klarer å holde seg på ett spor stilmessig. Hos meg er det mer
"Vill Vest" når det gjelder innredning og pynt. Det med begrensning
er nok ikke min sterkeste side, definitivt...!!!


Men det er sånn jeg liker det, så da får det bare være. Her hos meg er det litt fra
 "alle prestegjeld" og det kommer det til å fortsette med. Litt morsomt det også da,
når man aldri vet hva som dukker opp i stua vår til enhver tid.
"Natur og glam hand i hand" pleier det nå ihvertfall
å være her i jula og tiden før...
Hvilken stil kjører du, eller er du som meg en
som blander det meste? Legg gjerne igjen en kommentar.


3 kommentarer:

  1. Jeg tror jeg er litt der du er - ingen spesiell stil. Eller kanskje det er det som er en personlig stil? Litt gammelt, litt nytt, litt merkevare, litt juggel, litt likt og litt ulikt. Det er ofte de hjemmene jeg sjøl synes det er triveligst å komme på besøk til, i hvert fall dersom man sammenlikner med de reine "katalog-hjemmene".

    Ha en flott desember! (",)

    SvarSlett
  2. Blir litt mer hjemmekoselig, med en blanding. Når alt er i en stil og matcher, litt utstilling.
    Syntes nå jeg. Godt vi alle mener forskjellig så blir ikke alt likt!
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  3. danke für die tollen inspirationen!!! einen schönen abend wünscht angie

    SvarSlett