tirsdag 2. desember 2014

Litt glemsk...

Stjerner i sikte. Hi hi...
Disse to metallstjernene kjøpte jeg i fjor, og de er fine å putte
oppi en grov dekorasjon med granbar og kongler.
Har ikke laget slike dekorasjoner enda, må liksom bli litt nærmere 
jul før jeg gjør det. Dessuten er jeg fortsatt både hes og surklete, så det har
ikke blitt noen turer i skogen for å plukke inn granbar heller.
Noe jeg synes er veldig dumt...


Men det kunne vært værre!!!
Granbar skal jeg nok få tak på før jul, så stjernene får nok
pynte opp en dekorasjon i år også.



I dag må jeg nok en tur på loftet igjen, for jeg savner en stor eske hvor
jeg hadde puttet alle juleboksene mine oppi. Tror den ble oversett 
 da yngstemann var på loftet og tok ned julesakene mine...
Men jeg kan også være av den sorten som har satt esken på et sted jeg
helt sikkert IKKE kommer til å glemme. Det vil si et sted jeg
helt sikkert KOMMER til å glemme. Så dette blir spennende, hvor dukker denne
esken med boksene mine opp igjen. Følg med i neste episode, som
 fortelleren i "The Julekalender", sier. He he...
Er det bare meg som er så rotete i huet, eller er det flere som kjenner seg igjen?
Håper det er det, for sånt er litt flaut faktisk. Behøver jo selvsagt ikke skrive det
på bloggen, men jeg skriver om hverdagslivet mitt og det innebærer da altså 
innimellom å glemme hvor man har gjort av sakene sine. 
Sånn er det!!!
PS. Jeg har IKKE vært inne på tanken om at jeg har for mye,
for det går ikke an for en skrotnisse...
HA EN STRÅLENDE DAG ALLE SAMMEN.





11 kommentarer:

  1. Nei en skrotnisse får aldri for mye, hehe
    Er fort gjort for gutter å overse ei eske.
    Visst du ikke klarer å tegne detaljert kart så
    er det ikke lett for de å orientere seg virker det som .
    Er ihvert fall slik her i huset. hehe
    Flotte hjerter, og då har vi vært på samme butikk(lagersalg)
    å kjøpt duk tror jeg ?
    Ha en flott adventsdag :)

    SvarSlett
  2. Hei på deg!
    Hi,hi... en skrotnisse får aldri for mykje... og kassen dukker nok opp ein plass, det som ikkje er stjelt eller brent, dukker alltids oppigjen, sies det... ;o)
    Eg fikk opp lysstjerna og advendsstake i går, litt på etterskudd sia eg var bortreist i helga.
    Men no begynner det å bli litt julete heime hos meg og ;o) Så blir det vel meir etter kvart..
    Ha ein super førjulstid og lykke til med kassejakten :o)
    klem

    SvarSlett
  3. das sieht sehr festlich aus!!! liebe grüße von angie

    SvarSlett
  4. De stjerne var virkelig fine - håper du får laget dekorasjon og lagt ut bilder :-)
    Og nei; du er langt fra alene... Kjenner godt ei som er akkurat sånn, nemlig meg selv hihi...

    SvarSlett
  5. Nydelige stjerner! Det er greit med slik pynt som ikke drysser og lager søl nå i adventstiden, det er det blitt mindre og mindre av her i huset de siste årene. Det skaper så mye jobb når jula skal ryddes vekk. Men naturligvis kommer det ekte grantre, furukvister og einer fram før julaften :)

    SvarSlett
  6. Heisan! Enda en fin blogg oppdaget,
    Å her var det mye som fanget mitt øye.Nydelig.
    Vil gjerne følge og linke din blogg. Takk for titten. God advent.

    SvarSlett
  7. Stjernene var kjempefine, Marit!! Det blir nok veldig fint å ha de i dekorasjoner! Har ikke begynt å lage noe jeg enda heller, men det kommer nok snart:)
    Ha en fin kveld og riktig god bedring!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  8. Fine stjerner - gleder meg til å se de i julekrans eller dekorasjon:)

    God bedring til deg - kjipt å være pjusk når man har så mye man vil gjøre..

    Klem, Gerd Kr.

    SvarSlett
  9. Fine stjerner ..
    Hadde da virkelig et par sånne jeg og ..men hvor ???
    De har jeg ikke sett i år ..hm..savner faktisk flere ting ..så det blir nok en ekstra tur på loftet her i gården også .

    Håper formen er bedre og at du snart er frisk .
    Klem Anne

    SvarSlett
  10. Lett å kjenne seg igjen her ja, selv leter jeg veldig etter noen fine keramikkjuletrær fra i fjor, utrolig irriterende når de ikke er der de helt sikkert skulle være.........
    De fine sukkersekkene er kommet, takk for de.
    Ha en fin adventsuke.
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  11. Hej!! Det var fina stjärnor!! Ha en fin fortsatt vecka :) Kram Anna

    SvarSlett