fredag 5. desember 2014

Litt papirinspirasjon kanskje...

Jeg liker å drive med litt småpusling nå før jul,
og å lage ting av gamle boksider det er noe jeg synes er gøy.
Må faktisk innrømme at det dere får se her er laget i fjor, men det gjør
ikke noe, for slike ting er noe man kan ta fram år etter år, og 
forhåpentligvis synes noen dette er fine ting om 
50 år også. Det er mitt håp...






Engler og stjerner det passer utmerket nå i starten av adventstida.
Jeg har flere varianter også av gamle boksider og dere får nok se noen 
av dem senere vil jeg tro. I år har det gått mest i julekurver her.
Fin fredag og helg igjen.
KOS DEG MASSE!!!



3 kommentarer:

  1. Det var fine stjerner og herlig engel :) Gleder meg til neste år da er barnebarn jentene mine 2 og 4 år -og jeg skal ikke flytte, men lage julepynt med de :)

    Herlig med nostalgisk julepynt. 3.60 - det var mye penger en gang det.

    Ønsker deg en herlig dag

    Klemmer Monica

    SvarSlett