onsdag 17. desember 2014

Mer julestemning...

Startet denne uka med to kveldsvakter og da er det tid 
for litt lek på morgenen. Lek det vil si pynte litt, og prøve å fange
litt julestemning med fotoapparatet, for min del.





Dette er pynt jeg liker fram mot jul.
Messinglysestaker har jeg massevis av og jeg blir
aldri lei dem. Til jul MÅ de fram og være med på feiringa.
De gamle kulene behøver ikke bare henge på treet.
For jammen gjør de seg på et brett også!!!
Ønsker deg en herlig onsdag.
En uke til julaften nå.

4 kommentarer:

  1. Nøtter er jo egentlig veldig fine dekorelement :-) Morsomt å "se" fotografen i julekula :-) Ønsker deg en fin dag. :-)

    SvarSlett
  2. Fine julekuler, De skaper en koselig stemning.
    Har noen gamle kuler som jeg putter oppi en vase og
    på stettfat. Er jo redd de skal dette av treet så derfor
    er det bedre de ligger der enn henger å¨tre.
    Her er det to "fridager" nå. Eller det er fri fra boligen,
    men driver jo med matutdeling, En skikkelig givenes jobb.
    Folk er jo så takknemlige, men en får jo også høre noen
    tragiske historier også. Ikke lett å være til for alle, det er
    helt sikkert. Merker at bloggen og alt det jeg driver med
    av "matrielle" ting, betyr mindre og mindre.
    Snart så jeg lurer på om jeg skal fortsette med interiørblogg.
    Det er liksom ikke så viktig lenger. Får bruke ei stund på nyåret
    å tenke litt over det. Syns jo fortsatt det er veldig koselig å lese og
    ikke minst, se på bilder fra andres interiør. Og kanskje aller mest alle
    de flott bruktfunna du og mange andre gjør.
    Ønsker deg ei flott førjulstid fortsatt :)


    SvarSlett
  3. wunderschöne dekoration!!! liebe grüße von angie

    SvarSlett