onsdag 3. desember 2014

Om å holde seg i ro...

En stille stund ved kjøkkenbordet er godt.
Sitte alene med kaffekoppen å bare se på at det lysner utenfor
vindusruta. Når jeg først må være inne og hjemme fra jobben denne uka også, 
er dette noe av det som er positivt. Blir vist ikke kvitt denna virusen jeg.
Men satser friskt på at det er bra snart nå, har jo snart holdt meg rolig
i tre uker , så det får jammen holde med virus-sjuken!!!



Så her tilbringer jeg mye av dagen nå da.
Ved kjøkkenbordet med diverse aktiviteter som kan gjøres der.
Som pussing av kobber, klippe og lime, sortere rot osv osv.
Kjedelig, men det må til for å få dagen til å gå.
¤¤¤¤
Jepp, jeg har litt vanskelig for å holde meg
i skinnet. Skulle så gjerne gjort masse både ute og inne,
men  nå vil jeg bli bra og da må kroppen få 
jobbe med det, ikke alt annet...
Søren også!!!

8 kommentarer:

  1. Det ser da helt vidunderligt og hyggeligt ud - sikke et bord, vindue og udsigt :-)

    Kh. Marlene

    SvarSlett
  2. Herlige bilder, herlig stemning. Ha en fin adventstid.

    SvarSlett
  3. Så koselig du har det ved kjøkkenbordet og vinduet! Sjønner at det blir litt kjedelig i lengden,
    men du får satse på å være i farta neste uke.
    God bedring!

    SvarSlett
  4. Riktig så fin stemning ved kjøkkenbordet ditt .
    Kjedelig når ikke kroppen fungerer ...god bedring !
    Takk for så koselige ord .
    Klemmer til deg !

    SvarSlett
  5. Dette så da særdeles koselig ut, det første bildet bare oser av høy mysfaktor! Levende lys gjør seg ekstra i skumringstimene:)
    Fortsatt god bedring, Marit!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  6. Härliga bilder i adventstid och jag skickar dig en krya-på-dig kram!
    Tack för dina fina kommentar om mitt soppkaos också, nästa gång köper jag soppa på burk hi hi...
    Kram Titti

    SvarSlett
  7. En rolig og , riktig god bedring til deg!
    Klem fra Signe.vakker morgenstund er gull verd

    SvarSlett
  8. Herlige bilder- men ikke noe koselig at du hangler ennå....satt gått i den der !

    Masse fortsatt god bedringsklemmer fra Monica

    SvarSlett