torsdag 25. desember 2014

Papirsamling og ribbemarsj.

Da har vi kommet oss igjennom 
den store dagen. Stua flyter med et hopetall
av bæreposer fulle av papir og gavebånd. Gleder meg
til Gjenvinningsstasjonen åpner igjen...


Blir ikke noe Ribbemarsj på meg i år,
for jeg tar den på jobben i dag. Når jeg kommer hjem
tror jeg nok at jeg dumper ned i en stol eller 
kanskje jeg tar et stevnemøte med sofaen. 
Har hatt ei travel jobbe økt nå blandet med oppløpssida fram mot jula,
så jeg kjenner det litt i skrotten nå. Ikke stål i ben og armer 
akkurat nå nei!!! Kjennes mer ut som en fiskepudding... He he.
Men i ettermiddag har jeg tenkt å slappe "no jøtt" av,
som vi sier her på Hadeland. 
Det betyr å slappe veldig av. Har enda en dag på jobben
igjen før det blir to fridager, så det er greit med
en ettermiddag uten noen form for planer annet enn avslapping.
Finner vel en film på TV som jeg kan sitte å følge med på
tenker jeg. Det er passe aktivitet i kveld.
¤¤¤¤
Kos dere masse.


2 kommentarer:

  1. Ja det er godt med en avslappende ettermiddag etter flere travle dager.
    Jeg skal på jobb i ettermiddag etter tre fridager, helt greit da.
    Kos deg med sofaen og film du :)

    SvarSlett
  2. Det høres ut som en god plan for dagen! Vi planlegger en liten tur ut nå, greit med litt luft i nesen i løpet av jula. (",)

    SvarSlett