torsdag 18. desember 2014

Stress ned om du klarer...

I dag må jeg bare starte med å takke dere som 
leser bloggen min for alle de fine kommentarene dere legger igjen.
Jeg setter stor pris på alle sammen, og jeg må si jeg
fortsatt synes det er stas at noen titter innom, og
følger med på min ganske hverdagslige blogg. Men det er jo flest
hverdager så det er liksom dem det er lettest å 
skrive om ... Jeg tar det som et tegn på at flere er som meg og faktisk
liker hverdagen og dens vante gang, ispedd litt dilldall og 
tullball innimellom. He he.




En samling hvite kubbelys i forskjellig høyde, tykkelse og med
ulik tekstur, mer trengs ikke for at det blir litt stemning ved bordet.
Granbar og nøtter er liksom garnityret som gjør det
hele litt julete...
PRØV Å STRESSE NED OG LA JULA
KOMME UTEN Å VÆRE HELT UTSLITT.
DET ENKLE ER DET BESTE!!!

2 kommentarer:

  1. Joda - klart du har rett, men hva er oppskrifta liksom? Noe av det som er stas med jula er jo det lille ekstra, både her og både der. Nå er vi jo rimelig bortskjemte til vanlig, så noen av oss snobber kanskje NED til jul med enkel hjemmebakst og hjemmelaga gaver, på vår leiting etter tradisjoner og julestemninga fra før.....! Men de fleste ser ut til å si "jatakkbeggedeler" noe som fører til et kjør som både er uetisk i globalt perspektiv, og utslitende for enkeltmennesket. Var vel ikke helt DET som var meningen med jula kanskje.... Her jeg sitter, stoppa av tung forkjølelse, kjenner jeg faktisk på ei slags ro......måtte den vare sjøl om jeg håper å komme litt på beina til i morgen så jeg får gjort litt....! Dagens filosofering fra meg:)

    SvarSlett
  2. Igjen veldig koselige bilder :-) Og bloggen din er så koselig å være innom, når jeg har tid, så er det en morgenrutine. Ønsker deg en fin dag :-)

    SvarSlett