lørdag 3. januar 2015

Årstidsforvirret...

Sånn vil jeg egentlig ha det ute nå.
Rimfrosne trær og et hvitt teppe på bakken.
Fint med varmegrader også, ,men det er nå
engang vinter vi skal ha nå da...


Rent så man blir helt årstidsforvirret  av dette her.
Tenker nok at vi får skikkelig vinter i år også. for det var jo akkurat
sånn i fjor og. Da kom ikke snøen før etter midten av januar.
Synes det var så flott disse romjulsdagene da dette møtte oss ute.
Lyst og rent er det med litt snø.


Vi får smøre oss med tålmodighet og se hva
vi får lenger ut i januar og februar. Vekslinga mellom
kaldt og varmt er noget slitsom synes jeg.
Men noe jeg faktisk har begynt å glede meg til er
Loppemarkedsesongen. Det er en stund til enda,
men det er verdt å vente på. Hi hi.
God lørdag folkens.

5 kommentarer:

  1. Ja det er flott med litt rim på treene,
    men jeg er nå en gang Jærbu og må nok
    si jeg liker den grønne vinteren hakket bedre.
    Men siden jeg har valgt å bosette meg her må jeg
    nok rekne med en kuldeperiode til før det blir våren.
    Hannkatten her er nok blirr litt forvirret. Har vært innomhus
    omtrent hele tiden i en måneds tid nå, men i går kom
    han ikke hjem før langt på dag. Stakkaren tror nok det er våren ja.
    Ha ei flott helg :)

    SvarSlett
  2. Helt enig med deg. Vi hadde fin snø i jula men så regnet alt bort og det ble vått skittent og mørkt igjen. Jeg vil få takke deg for alle fine kommentarer og hilsen i året som har gått, håper du vil fortsette å følge oss inn i det nye året. Så gleder jeg meg til å fortsette å se alt det fine du viser oss i bloggen din og med dette ønsker jeg deg og dine et fantastisk nytt år.

    SvarSlett
  3. Godt Nyttår <3

    Jeg er så enig med deg - det er snø og rim i trærne som hører årstiden til.
    Igår fikk jeg akutt vår følelse - og bedre ble ikke når gutten i hudet kom opp i singlet.. :)

    Vil også takk for alle hyggelige tilbakemeldinger ifra deg og for all inspirasjon du deler.

    Klem, Gerd Kr.

    SvarSlett
  4. Fina bilder!! Här hos oss finns inte en endaste snöflinga :) Fin fortsättning på det nya året. Kram Anna

    SvarSlett
  5. Åh så nydelig! Sånn vil eg og ha det ;)
    Men ja eg håper det blir litt vinter i år også,
    om ikkje for annet enn at ungene kan få se vinter og prøve akebrett litt.
    Ellers så er eg enig med deg, gleder meg til loppemarkedene starter igjen ! ! ;)
    God helge klem

    SvarSlett