tirsdag 27. januar 2015

Blomster og farger.

Må omgi meg med farger og helgens fine
bukett var en skikkelig fargeklatt.
Satte sammen Anemoner, Tulipaner, noen grener med en 
rosa variant jeg ikke vet hva heter og tre kvister med 
gåsunger.  Ble en herlig blanding synes jeg.




Man blir glad av farger og denne buketten har gjort meg
glad hele helgen. Ikke så ofte jeg blander Tulipaner med andre blomster.
Men egentlig går det veldig fint å blande dem med andre.
Dette ble en passe rustikk bukett for meg.

7 kommentarer:

  1. Skikkelig positivt fargesjokk! (",) Tulipaner passer godt sammen med andre blomster med samme kraft.

    SvarSlett
  2. Fargebombe - herlig!! En fin dag til deg :-)

    SvarSlett
  3. En nydelig bukett. Jeg forstår godt at du blir glad av den!
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  4. Så skjønne blomster, forstår godt du blir glad av disse :)
    Tusen takk for titten !
    Gleder meg til vår og flotte farger ute, når jeg ser disse!
    Ha en fortsatt fin uke ;)
    Klem

    SvarSlett
  5. Herlig bukett i en fin, gammel mugge. En slik har mor etter sine foreldre :)

    SvarSlett
  6. Fantastiske farger i den buketten! Herlig! De blomstene heter voksblomster, lærte det etter nyttårsaften da jeg pynta med de, nydelioge.
    Ha en fin onsdag!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett