lørdag 17. januar 2015

Bruktfunn UKE 3 2015.

Da var jeg igang igjen med bruktkjøp.
Nesten så det var litt abstinenser ute og gikk nå kjenner jeg.
Har ikke handlet noe brukt siden før jul... Men nå går det mot lysere tider og jeg gleder
 meg til nok et år med fine bruktfunn. Regner nemlig med at det blir noen i år også!!!
 Har ikke lagt inn årene hva loppis og markeder angår. Her er en forsiktig start 
på året med noen få bruktfunn fra denne uka.


Starter årets første skikkelige bruktfunn innlegg med dette
herlige brettet. Det er dekorert med frimerker. Noen har sittet å klippet ut
midten av frimerker og laget et mønster av dette. Ganske tidkrevende
å klippe rundt alle disse frimerkene vil jeg tro. Sånne ting som dette klarer 
jeg ikke la være å kjøpe. Selv om det er litt fuktmerker rundt selve
mønsteret på brettet synes jeg det er sjarmerende og kult.. 


Det er brukt frimerker til 10, 20 og 35 øre som dekor. Skikkelig morsomt.
Selve rammen rundt brettet var hel og pen, så dette brettet kan uten tvil brukes.
Akkurat nå er det underlag for lys og blomster hos meg.

 

Dette sukker og fløte settet har også 
kommet i hus den siste uka. Artig fasong med sine avlange former.
Ikke så vanlig, men veldig dekorativt.


Denne teskjea i plett ble også med hjem til meg
på ukas bruktrunde. Synes gammelt plettbestikk er så dekorativt
at jeg gjerne kjøper med enslige bestikkdeler om jeg finner det.
Kan gjerne blande ulike mønstre når man dekker bordet.
Liker det litt sånn uhøytidelig jeg.



Det var det for denne gang.
Ikke så mange tingene, men jeg er veldig fornøyd med
disse sakene her. Er i bruk alt sammen!!!






3 kommentarer:

  1. Så spesielt brett, det er no ein skikkeleg skatt! Tenk at nokon har brukt tid og lyst på det prosjektet der! Så fint! Du skulle hatt teke bilete av heile brettet slik at me ser heile mønsteret. Og elles ei fine helg til deg:-)

    SvarSlett
  2. hva vakre bilder !!! takk og en fin søndag av angie fra Tyskland

    SvarSlett
  3. Vi har ikke så mange loppis her oppe, så jeg gleder meg over de fine fangstene du gjør :-) Vi har en fin bruktbutikk, men loppis er jo ekstra spennende :-)

    SvarSlett