lørdag 24. januar 2015

Bruktfunn UKE 4.

Har blitt noen få bruktfunn denne uka også.
Er ikke akkurat høysesong på bruktbutikkene, men noe
får de inn, og jeg kjøper så gjerne, når det er noe
jeg liker og kan bruke...



Sukker og fløtesett i lusterglass.
Kitchy og fint. Varm og fin glød i glasset.
Jeg bruker her fløtemugga som telysholder
og sukkerskåla som blomsterpotte.
Alternativ bruk av ting er helt min greie...




En liten gammel sjokoladeeske i blikk har også
kommet i hus i løpet av siste uke.
Sånne blikkesker har jeg en stooor svakhet for.
Det har dere som følger med meg sikkert fått med dere.
Ikke få blikkbokser og esker dere har sett her
hos meg siden jeg startet opp bloggen.
¤¤¤¤
Ha en kjempefin lørdag.
Kanskje det blir en bruktrunde på meg i dag
dersom været holder seg fint.

4 kommentarer:

  1. Lusterglass- er det- det det heter, jeg liker det veldig godt og nydelig sett du fikk tak i :) Ja, sjokolade esken også.

    God helg klemmer fra Monica

    SvarSlett
  2. Så nydelige bruktfunn. Og sjokoladeesken er jo bare helt herlig. Koselig skrin med innhold i innlegget under også.
    Fredagen din hørtes helt perfekt ut:-) Skjønne påskeliljer.
    Håper dagen i dag blir like bra.
    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  3. vakre bilder !!! Jeg også samle gamle bokser !!! en vakker helg ønsker angie

    SvarSlett
  4. Det er alltids noe småtteri å finne uansett, og nå snart begynner folk med vårryddinga så da blir det skikkelig sving å sakene igjen. (",)

    SvarSlett