lørdag 31. januar 2015

Bruktfunn UKE 5 2015.

Noen gamle lekebiler har jeg funnet denne uka.
De er slitte og man ser tydelig at de er brukt godt, men det er
sånne ting jeg ofte faller for. Nå står disse å pynter opp på ei dragkiste
hjemme hos oss. De får stå i fred, for her er det ingen som leker
med biler lenger. Ja bortsett fra meg da, som kjøpte dem.
Jeg leker meg jo litt når jeg tar bilder...




Disse småtingene her tok ihvertfall ikke mye plass.
Godt det ikke er like mye ting som kommer i hus hver uke...
Men finner jeg noe jeg har veldig lyst på klarer jeg 
alltids å finne plass for det uansett!!!
¤¤¤¤
GOD LØRDAG TIL DERE ALLE SAMMEN:


5 kommentarer:

  1. De var skikkelig kule, spesielt politibilen, der det ser ut som de er midt inni en forfølgelsesferd. (",) Heldigvis er det ikke alt som tar så stor plass, nei, for det er vanskelig å stå for fristelsen dersom det dukker opp noe man bare "må" ha.
    God helg!

    SvarSlett
  2. Åhh vilka underbara leksaker...gillar polisbilen :) Nostalgi!
    Ha en skön helg, ta hand om dig...
    Kram,
    Titti

    SvarSlett
  3. Dei var flotte! Vart det loppeprisar eller antikvitetsprisar på desse då? Var herleg den bussen, og ja, jo meir slitt jo meir sjarmerande kan det vere! God helg til deg! :-)

    SvarSlett
  4. Definitivt loppepriser. Kr 5 pr stk. Kjøpt på ei bruktsjappe på Hønefoss.
    Synes politibilen var råkul.

    SvarSlett
  5. Så fine! Likte spesielt godt den grønne bilen.
    Sjekk forresten gjerne ut loppiser.no :-) Nyoppstartet oversikt over loppemarkeder i hele Norge (for oss loppeelskere). Mvh sidens admin :)

    SvarSlett