fredag 30. januar 2015

Detaljer er også interiør.

Blir mye blomster og lys her på bloggen min,
men det er to hverdagsgleder som jeg setter stor pris på.
Lys har jeg ALLTID, og blomster har jeg nesten alltid.
Piffer opp hverdagen det, med litt farger.





Er ikke mye rene interiør innlegg å spore her hos meg.
Er vel mer detaljer jeg viser, men det er jo en viktig del av interiøret
det også. Ihvertfall er det det for meg som absolutt er en maksimalist og en
eklektiker når det gjelder stiler. Hos meg er det helst fargene som er
det som harmonerer. Det som binder det hele sammen.

3 kommentarer:

  1. Vackra blommor med underbar färg!
    Det är ju detaljerna som sätter "pricken över i:et"!
    Önskar dig en riktigt fin helg!
    Kram!!!

    SvarSlett
  2. Det er sånn det skal være i ekte interiør: Alt skal ikke være fra samme møbelbutikk og samme tidsperiode. I stedet skal det vises linjer både framover og bakover, og så binder man det sammen med fargene. (",)

    SvarSlett
  3. Hei hei:)
    herlige farger hos deg
    jeg også elsker ting og tang
    alltid kos
    å titte innom deg
    kos deg
    klem Eli:)

    SvarSlett