fredag 9. januar 2015

Fredag igjen, som dagene flyr.

Du verden som jeg lurer på hvor denne uka her har blitt av.
Synes bare det har vært mandag og vips er det fredagen alt. Dette gikk fort.
Har hatt nok å henge fingrene i nå, så det er vel derfor dagene bare
har fløyet av sted. I går hadde jeg fri, men den dagen bare forsvant til å gjøre
ærender for andre, egentlig. Fikk tatt disse bildene her mens jeg satt
å ventet i telefonen. Såpass  travelt var det faktisk...



Deilig og lyst var det ute i går.
Fikk ikke nytt det ute, men hadde skikkelig tur-abstinenser.
Noen ganger må imidlertid slikt vike for andre
viktigere gjøremål...


Ja ja, godt jeg har kveldsvakt i dag da, for nå i dag har jeg tenkt å gjøre det
jeg egentlig burde gjort i går. Nemlig "shine" litt i huset. Pakke vekk 
nisser og engler fra jul. Og ikke minst jeg skal kose meg  
litt og gjøre ingen ting noen minutter. He he.
Vi får se hvordan det går...
GOD HELG TIL ALLE!!!

4 kommentarer:

  1. Her snakker vi om en riv-ekte husmor som multitasker på høyt nivå skjønner jeg,tiden må utnyttes til fulle og man tar bilder mens man sitter i telefonen!Intet mindre enn imponerende spør du meg :)))
    Men så var det jammen bra du fikk gjort det også,så skjønt med de nydelige blomstene oppi blikkboksen - tøffe kontraster!!
    Deilig at det er Fredag,selv om uken har gått fort.Fredagen er liksom alltid deilig den:)
    Ungene gleder seg visst allerede til kvelden- koser seg med taco og potetgull og brus...Lørdagen er ikke ukas kosedag lenger.
    Selv gleder jeg meg til å komme meg ut på tur,det er vindstillle,oppholdsvær og flott ute og jeg skal ha meg en skikkelig lang og frisk tur,styggeværet er jo på lur så det er bare å kjøre på mens man kan!
    Nyt fredagen og helgen du også Marit...og stress ned!!!!!Ikke ha det for travelt (men det er vel lett å si - vet bare at å stresse kan straffe seg ;)

    Toveklem .)

    SvarSlett
  2. Riktig god helg til deg, Marit :-)

    SvarSlett
  3. Ja dagene går alt for fort mange ganger.
    Er ikke helt i slaget enda, sover lenge, og orker
    litt for lite. Men i dag bør ejg prøve å få pakket bort
    noe av julepynten før kveldsjobbing.
    Med jobbhelg så kommer også helga til å gå fort.
    Klokka er jo alt mye. og jeg har "bare" fått unna noe
    kontorarbeid. Men det må sjøres det også.
    Ha ei flott jobbhelg :)

    SvarSlett
  4. deres dekorasjon er veldig hyggelig, jeg liker den gamle konservendose !!! Jeg ønsker dem all den kjærlighet i det nye året, angie fra Tyskland

    SvarSlett