onsdag 7. januar 2015

Gul inspirasjon.

Da jeg satt og så igjennom noen av bildene jeg 
har tatt i fjor ble jeg så glad for å se igjen bilder
med lyse og lette farger og herlig lys i.
Denne uka blir det nok ikke tatt mest bilder her,
for det blir travle dager. Da får det bli gjenruk av
bildemateriale her. Kan være gøy det også.
Gleder meg til lysere dager jeg nå,
og det gode er at det ikke er lenge til vi merker
at dagene er lengre og lysere. Herlig.


Det går i gult her i dag også.
Synes det er en herlig og oppkvikkende farge.
Tenk at om noen måneder kan vi igjen
høre Humla suse. Gleder meg!!!


Blir kanskje noen gule bilder
hos meg i morgen også, for nå er jeg
inne i en stim. He he.


Vi trenger litt gul energi nå om dagen.
Så jeg hjelper til litt med det her jeg.
¤¤¤¤
Gå for gult, det er kult!!!


3 kommentarer:

  1. Gult er jo bare nydelig,så friskt og godt for øyet :)))
    Jeg gikk for grønt i dag jeg da,et snev av vår og farger merker jeg gjør fantastisk godt !
    Men som du så har jeg plenty opp å gjøre så det blir lite tid til bildetaking,men i dag var det sååå fint og lyst og lett ute at jeg bare måtte kan du skjønne.Om jeg er virkelg rassk jeg rekker å ta noen til til et annet innlegg??? *Raska på*
    Gjenbruk av så fine bilder er jo rett og slett fornuftig,blir aldri lei av så fine ting og tang!!
    Ha en fin dag Marit!
    Toveklem :)

    SvarSlett
  2. Godt nytt år til deg!
    Januar kan være svart og trist her hvor snøen ikke blir liggende. Fikk et gult skjerf til jul :) Gult er en herlig energigivende farge! :)

    SvarSlett
  3. Gult = soool! (",) Og snart kommer sola tilbake...

    SvarSlett