onsdag 28. januar 2015

Herlig vintervær.

Jeg har skrevet flere ganger her på bloggen 
at jeg gleder meg til våren. Det gjør jeg jo, men når man
har noen øyeblikk som dette innimellom er ikke
vinteren så verst heller.  Dette er jo bare vakkert, er det ikke?
Kan ikke la være å smile en sånn dag!!!
I am also wishing new followers welcome to my blog.
I really hope you will enjoy in here.




Rene idyllen å gå på tur når det knirker under skosålene 
på kald snødekket veg. Gradestokken står på minus 10 grader Celsius
og sola skinner så man kjenner de forsiktig varme strålene som
varmer en i ansiktet. Fingrene var alikevel stivfrosne etter å ha vært uten
votter mens jeg tok bilder. Men da er det godt å holde rundt en
varm kaffekopp når man kommer inn igjen.
Det finnes ei råd for alt.
¤¤¤¤
HÅPER AKKURAT DU FÅR EN LIKE
STRÅLENDE DAG SOM MEG:

3 kommentarer:

  1. Hei, så fine bilder :-) Nydelig når det er kaldt, blå himmel og sol. Ha en flott dag :-)

    SvarSlett
  2. Er det mulig!? Fantastisk, nydelig! Her øser regnet ned i dag, forresten, det kommer i store bølger på tvers, et vær for viderekomne.........
    Ha en fin dag i vintereventyret!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  3. Ja, det er vakkert på slike dager! Det har ikke vært for mange av de akkurat denne vinteren, det mest plagsommer her hos oss nå er at det er så fryktelig glatt ute. For en nydelig blomsterbukett i forrige innlegg, Marit!
    Ha en fortsatt fin uke, klem fra Jorunn

    SvarSlett