søndag 18. januar 2015

Inspirasjon fra andre blogger.

Her sitterr jeg uten nett hele helga.
Har vært innom min far for å holde meg litt oppdatert på
hva som foregår i bloggverden. Er liksom en helgeaktivitet jeg setter
stor pris på. Nå er det senderen nærmest meg som har tatt
kvelden. Så håper denne gangen på at noe gjøres.


Har latt meg inspirere av Marianne med denne bloggen Mariannes lille rom..
Hun hadde laget noen slike små brett. Har lenge tenkt jeg skulle gjøre det, men ikke
kommet så langt. Nå så jeg dette gjort hos Marianne og fikk endelig
ånden over meg til å finne fram tavlemalinga igjen. Takk for inspirasjon Marianne.
Fint å hente instirasjon og ideer fra alle de fine bloggene rundt omkring.
God søndag.


3 kommentarer:

  1. Åh, så koselig at du lot seg inspirere! :-)
    Du har nok malt det penere enn meg - men sånn blir det jo når vi er forskjellige i uttrykket. :-)
    Fortsatt fin søndag til deg!
    Klem, Marianne.

    SvarSlett
  2. Det er nesten artig å observere seg selv når man plutselig blir uten nett - da ser man hvor avhengig man har blitt av å være online med jevne mellomrom i løpet av en dag. (",)

    Stilig brett, det er jo det som er så fint med blogginga: Man lar seg stadig inspirere.

    SvarSlett
  3. Nei må altså må det nettet ditt a å ordne seg!Blir du ikke gal???? Uuuæææ...jeg hadde klikket!!!!!!!!!!!
    GOdt du i det minste fikk hentet deg litt inspirasjon,kjempefin liten "tavle" du har laget,og godt vi i blogglandia kan inspirere hverandre!!!!!
    Toveklem .)

    SvarSlett