tirsdag 6. januar 2015

Jula varer helt til påske...

Har ikke klikket for meg altså, med tanke på å publisere påskebilder nå.
Men satt her ved Pc'n i går kveld etter en lang dag med masse gjort. 
Hadde igrunnen ikke slappet av noe i det hele tatt etter at jeg kom fra dagvakt.
 Gikk rett på og fikset opp litt borte hos min far og ordnet med den evigvarende
haugen av skittentøy som stadig er tilstede hjemme hos oss selv...


Kobler skikkelig av når jeg sitter og koser meg med å besøke andres fine blogger
 og synes at jeg faktisk hadde fortjent ei god økt foran Pc'n ettergårsdagens gjøremål. 
Dermed dukket disse bildene opp og jeg tenkte at jammen går det fort mot påske nå. 
Er ikke mer enn 12 uker til og før det har mange også faktisk rukket å ha en 
vinterferie. Du store min tid, tror vinteren vil gå fort jeg, med flere slike merkepunkter
 å dele opp herligheten med.


Min far blir nok på sykehuset noen dager til, så jeg kommer nok
til å fikse opp litt mer hos han nå mens han er der. Klarer ikke å la vaskefilla og
vaskemaskina være, for nå kan jeg liksom få tatt et skikkelig rufs når han er 
ute av huset. Ikke at det akkurat så helt bomba ut, men lettere å få gjort mer
når det ikke er noen der som synes ting ikke er nødvendig. Han blir nok glad
 for at det er gjort når han kommer tilbake, kjenner jeg han for rett.


Ja, sånn går no dagan her da.
Snøen laver ned ute når dette innlegget lages og
jeg er spent på å se hvor mye som vil komme. Er ikke 
akkurat overraskende med et snøfall nå.
Med snøen kommer også lyset.
Det gleder jeg meg til.
God dag til alle dere der ute.

4 kommentarer:

  1. sine bilder er veldig vakker !!! Jeg liker blomster og lysestaken !!! alt det beste for 2015 fra angie fra Tyskland

    SvarSlett
  2. Snill datter han har :) Er godt å få rufset opp og få ting på stell.

    Ja du sier noe du- snart er det påske :)

    Klemmer Monica

    SvarSlett
  3. Det var et koselig gløtt av vår - syntes det passet inn på en kald og hustrig dag som vi har hatt her i Eidsvoll.
    Godt å ha noe å se frem til og glede seg til når det er underkjølt regn, glatt og kjipt på en fridag. ;-)
    Så flink du er som tar vare på huset til faren din - og faren din også - godt å vite at man gjør det lille ekstra når det røyner på. Tenker han er takknemlig for at du gjør disse tingene når han ikke er helt frisk.
    Tusen takk for pakke som kom i dag! :-) Jeg er veldig fornøyd!
    Klem, Marianne.

    SvarSlett
  4. Så deilige bilder, og ja, det går sikkert fort med denne vinteren......... Her er det kuling og regn, kan nesten ikke forestille meg snøkav nå, men plutselig en dag kommer det vel, takk og lov for YR, så kan en være litt mentalt forberedt.
    Så flink du er, lykke til videre.
    Klem fra Signe.

    SvarSlett