søndag 11. januar 2015

Må ha med litt rødt, uansett...

Gjenbruk her. Disse hjertene som ble kjøpt til jul,
kan også pynte i januar. Boksen har vært brukt til en Svibel før.
Nå har jeg fjernet God Jul lappen og puttet to avskårne 
Hyacinter eller Svibler om du vil, oppi.




Jeg er veldig glad i rødt, så det passer 
alltid med røde innslag i interiøret hos meg. Uansett 
hvilken årstid det er. Går greit med Sviblene faktisk også, har
ikke blitt tett av dem. Det er ikke verst til meg å være.
Men så har jeg ikke vært så nær dem heller da...
God søndag.



4 kommentarer:

  1. Så koselig - og søtt ;-)

    Ønsker deg en super søndag! Kos deg masse!

    SvarSlett
  2. Fine stemningsbilder :)

    Ønsker deg en fin ny uke Marit

    Klemmer Monica

    SvarSlett
  3. Titter innom deg og dine stemningsfulle bilder og vil ønske deg en god søndag :-)

    SvarSlett
  4. Så fint!! Det blir alltid lite rester kvar av julen ett tag efter den åkt ut :) Ha det fint. Kram Anna

    SvarSlett