torsdag 8. januar 2015

Mye godt i vente...

Siste runde med gult her for denne gang.
Håper disse gule energibombene og de litt mer duse variantene
av det gule har vært til glede i den mørke vinterstida.



Tenk deg lukta av rent sengetøy som har hengt
til tørk på klessnora ute. Det er en herlig ting på våren
og sommeren. Noe å glede seg til...



Loppemarked hvor man kan gjøre
kupp i blant annet fargen gult. Det er også
noe å glede seg til lenger ut i året.



Turer i skog og mark med den
herlige gule sola som følgesvenn med sitt
gullrislende lys mellom høstgult løv.
Vi har mye godt i vente i løpet av 2015.

5 kommentarer:

  1. Så glad man blir av dina fina bilder!
    Önskar dig fortsatta fina dagar!
    Kram!!!

    SvarSlett
  2. God morgen. Av alle de fine bildene dine idag er mitt favorittbilde det med skjellene i skålen. Akkurat det bildet fikk i sin tid meg til å kjøpe en likedan skål når jeg kom over det på bruktbutikken. Nå står den i skapet på lagring til den rette anledningen. :-) Ønsker deg en fin dag.

    SvarSlett
  3. Alltid noe å glede seg over eller glede seg til.
    jeg gleder meg til loppemarkedsesongen
    og til å få avklaring i ideen jeg har kvernende i hodet om dagen.
    Kos deg i hverdagen :)

    SvarSlett
  4. Ja det har vi :) Takk for nydelige bilder og ønsker deg en herlig dag :)

    Klemmer Monica

    SvarSlett
  5. For en nydelig bukett med roser, nelliker og brudeslør...gult og rosa sammen er så fint! Masse fine bilder hos deg, Marit. Det er deilig å ha noe å glede seg til, akkurat nå jeg gleder meg veldig til dagene skal bli lengre:)

    Ha en fortsatt fin uke!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett