mandag 12. januar 2015

Nettrøbbel igjen.

Sviktet dere i dag tidlig.
Ingen innlegg å spore her hos meg, grunnet nettrøbbel IGJEN!!!
Har hatt av og på, men mest av tilgang de siste to ukene nok en gang.
Er så lei, for når man er i modus for å skrive litt på bloggen,
så går det ikke. Det er veldig kjipt.


Da kjenner ihvertfall jeg at lunta er litt kort.
Nettselskapet skal være glad de ikke er innen rekkevidde akkurat da.
Men desto gladere blir jeg jo når det endelig funker og det
faktisk ikke tar 15 minutter å laste opp et bilde.
Akkurat nå gikk det veldig bra, så håper det varer denne gangen...
Om alt går etter planen og jeg kommer meg på nett igjen før
helga blir det årets første ekte bruktfunn innlegg her
på Brukt og Blandet på lørdag. Har nemlig vært på den lokale
bruktsjappa Gjenbruksbutikken i dag og kjøpt
litt småtteri. Viser dere på lørdag.
Nå venter middagen her, så ønsker alle en 
god middag, og herlig kveld.
Klem fra Marit

3 kommentarer:

  1. Så kjedelig da med nettrøbbel.
    Her er det dataen som ikke fungerer som den skal.
    Den stasjonære, som jeg bruker mye til kontorarbeid,
    hengte deg opp etter bare tre-fire min. Skulle kopiere ut noe,
    så jeg måtte være raske. Elelrs måtte den skrus av ved
    å trykke på knappen, noe en helst ikke skal gjøre,
    Det er også den jeg lagrer bildene på.(I tillegg til backup)
    Fikk heldigvis lagt alle bildene inn på ekstren hard disk
    før jeg sendte den frra meg.
    Har fått levert den til dataeksperten(sønnen) Men det kan ta sin
    tid før den er klar. Han jobber lange dager og var egentlig ikke
    helt i form for tida.
    Så nå sitter jeg her uten mulighet for kontorjobbing, noe som er
    en god del av mitt arbeid i menigheten. Jeg får heller ikke laget
    nye innlegg siden jeg ikke har bildene mine og ikke ønsker å bruke
    den bærbare, som ikke er min, til lagring av bilder. Men kan jo
    legge inn enkeltbilder. Får se hvor lenge det går før jeg får den igjen.
    Skulel hatt trekning av kalenderen min så det spørs om jeg ikke
    bare må få tatt noen bilder en dag jeg er hjemme mens det er litt lys.
    Ha ei riktig god januar uke

    SvarSlett
  2. Så bra at du er på nett igjen :-) God mandagskveld til deg :-)

    SvarSlett
  3. Nett tilgang er viktig i dagens samfunn-
    så jeg håper at det blir stabilt for deg nå :))

    Nå sitter jeg å koser meg med eldre innlegg hos deg -
    tid foran pc har vært nedprioritert den siste tiden..

    Ha en fin kveld<3

    Klem, Gerd Kr.

    SvarSlett