mandag 19. januar 2015

Ny uke, nye muligheter.

Ny uke og nye muligheter foran oss igjen.
Det blir lysere og lysere om morgenen og på ettermiddagen for hver uke.
Våren vinker til oss i det fjerne og jeg får stadig vekk mer
den gode vårfølelsen. Selv om jeg vet at vi enda kan få snø og is i store
mengder. Februar og Mars kan være lunefulle de også...




Har laget noen flere slike Bjørkekranser av det
vinden har blåst av trærne ute.
Vinterkrans er det, men med et lite løfte om at våren
kommer snart... Jeg må si jeg gleder meg 
som en liten unge til det!!!



 God ny uke til alle dere som
stikker innom meg.
Kan ikke takke dere nok for alle fine
kommentarer dere legger igjen.
Slikt gjør det verdt å krangle med dårlig nett
og lånt Pc tid. Hyggelig er det også å
besøke de av dere som har en blogg.
Stor klem fra Marit



4 kommentarer:

  1. Når vi er ferdig med januar så er mye av vinteren gjort. Kan like de dagene det er sol og vintervakkert- men slik som i dag som det bare laver ned....nei da er det godt det snart er vår :)

    Så kjedelig at det stadig vekk skal være problemer med nettet hos deg.

    Ønsker deg en fin ny uke :)

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett
  2. Godt nytt år.Herlige bilder. mye bjørkekvister hos meg også, det er så eg synes synd på bjørketrea i hagen. Tror at nå har dei sett sine beste dager, men så kommer sommeren og så vokser dei til igjen.

    Nå er det kvit hos meg også. håper det ikkje blir så mye. Glad me ikkje har hytte på fjellet.
    Ha ein fin dag Klem,

    SvarSlett
  3. Deilig med lysere dager! :)
    Nå har sola endelig bestemt seg for å besøke Bergen by, og når den skinner på snøen på Ulrikens topp, da er det vakkert i byen mellom de syv fjell :)

    SvarSlett
  4. Jeg er nesten inne daglig selvom jeg ikke legger igjen kommentarer :-) Synes du har en herlig ujålete blogg med fine hverdagsbetrakninger. Ønsker deg en riktig fin dag :-)

    SvarSlett