torsdag 1. januar 2015

Nytt år med tilbakeblikk på det gamle.

I går avsluttet jeg 2014 her på bloggen med et tilbakeblikk 
på førjulstida og selve jula. I dag starter jeg det nye året 2015 med
et tilbakeblikk fra hele 2014. Et bilderas fra året som gikk
kommer her. Har ikke skrevet noe om bildene.
Vil bare at de skal symbolisere året som har gått og 
for å vise noe av innholdet jeg har lagt ut
her på Brukt og Blandet i 2014.



















Denne bloggen viser ikke bare interiør,
men den gjenspeiler hverdagen og det jeg er opptatt
av akkurat i øyeblikket. Derfor er det både
hverdag, fest, natur bruktfunn og masse annet blandet
sammen. Det er dette som utgjør Brukt og Blandet.
Fortsetter i samme sporet også inn i det nye
året 2015.
¤¤¤¤
GODT NYTTÅR ALLE LESERE!!!
DERE ER VELKOMNE TIL Å FØLGE
MED PÅ MINE GRUBLERIER OG 
SPRELL OGSÅ DETTE ÅRET:
HILSEN MARIT

5 kommentarer:

  1. Jeg nyter de fine bildene. Det med hvitveis og blåveis, får meg ti å virkelig lengte
    etter våren! Det tar vel en stund til vi er der, men det er fint å ha noe å se fram til.

    SvarSlett
  2. Blandingsbloggene står seg lengst - mener nå jeg! Skriver du bare om et smalt felt blir det fort litt kjedelig - og langt mellom innleggene ofte... Har fått med meg alle innlegga dine dette året tror jeg, alltid noe nytt å finne - så fortsett i samme sporet du, det liker vi:) klem og godt nytt år til deg:)

    SvarSlett
  3. Nydelig :)
    Gleder meg å følge deg i det nye året :)

    Klem Bente

    SvarSlett
  4. Godt Nyttår, Marit! Vakker tilbakeblikk hos deg, gleder meg til å følge deg videre i 2015:)
    God helg!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  5. Kjempe flotte bilder Marit, og har vert flott å flge deg i løpet av året.
    Satser på eg blir mer aktiv i året som kommer, enn eg var i fjord :)
    Klem

    SvarSlett