søndag 25. januar 2015

Sommerlige ting i vinterdrakt...

På fredag var det noen minutter med SOL ute. 
Noe så herlig!!! Jeg fikk på meg uteklær og grabbet med meg kamera
og surret litt rundt i nabolaget mitt.  Ville så gjerne kjenne litt
på solas varme stråler og få tatt noen bilder i det fine lyset som sola og 
den hvite snøen gir. I dag viser jeg dere noen bilder av ting jeg 
forbinder med sommer, men som nå er kledd av vinterens frosne design.


Ser ut som en kald bolig nå, 
men når våren kommer og småfuglene trenger
et sted å bo, da er dette rene villaen!!!


Nyper med frostkåpen på.
Gleder meg til nyperosene blomstrer igjen.
Er vel ikke akkurat snart, men det
går fort til vi er der uansett!!!


Et blad henger fortsatt på en liten kvist 
i skogkanten.  
¤¤¤¤
Det gir en forvissing om at etter vinteren kommer 
en herlig vår, med grønne skudd, fuglekvitter og en blomstring
på eng og bakke. Det er bare å glede seg folkens.
Vinteren er fin den også, og slike dager som dette er helt konge.
GOD SØNDAG 

4 kommentarer:

  1. Nyt sola! Det fine er jo at det blir bare mer og mer av den fram til St. Hans. (",)

    SvarSlett
  2. Vackra bilder!
    Här har vi inte haft någon sol i dag och nu säger de att det ska bli regn i södra Sverige...
    Önskar dig en fin, ny vecka!
    Kram!!!

    SvarSlett
  3. Når sola er fremme så er vinteren fin :)

    Ønsker deg en skjønn uke

    Klemmer Monica

    SvarSlett
  4. Nydelig og vakker vinterstemning på bildene dine,- visste du at i dag så var det fugletellingsdagen?
    Kom på det når jeg ser fugleburet på bildet ditt!
    Her har jeg blitt enda litt flinkere å mate pip-pip´ene så det er en liten herlig gjeng utenfor daglig og spiser litt,lever riktignok litt farlig med spesielt en av kattene som har voldsomt jaktinnstinkt!
    Så heldige dere er som har snø...jeg å vil ha men det blir visst bare nesten hele tiden - det snør litt så ombestemmer værgudene seg og så blir det regn like etterpå.SÅ også i dag.Gikk tur på den ekle galttisen/halg i dag tidlig,og i kveld var alt borte igjen!Sånn er livet på Dunnmøre for tiden...litt synd.EN kikkelig vinter hadde gjort seg før våren vi lengter spnn etter kommer.
    DU---så gøy at du også kom på Instagram da.Sikkert mye nytt å sette seg inni for deg men det kommer du fort inni.kos deg masse!
    Toveklem .)

    SvarSlett