torsdag 15. januar 2015

Tulipaner er vakkert.

Tror nesten at min favorittblomst er Tulipaner.
Nå er de å få i så mange farger at man til tider kan lide valgets kval.
Et luksusproblem selvsagt, så det er ikke så tungt. 


Selv når Yulipanene begynner å takke for seg er de fine.
Disse her tror jeg hadde vært utsatt for litt for mange kuldegrader under
transport eller på lageret i butikken der jeg kjøpte dem. 
De er kjøpt på en matbutikk så jeg klaget ikke. Trodde faktisk
at det var Tulipaner av det litt mer rufsete, lekre slaget jeg kjøpte. 
Da jeg kom hjem så jeg at både bladene og selve blomsten nok hadde vært
utsatt for kulde. Uansett likte jeg utseende på dem, så godt at jeg
til og med viser dem her på bloggen. 
Selv en frossen Tulipan er en flott Tulipan for meg altså...

3 kommentarer:

  1. Tulipaner er vakkert, tror jeg må kjøpe meg en bukett på lørdag!

    SvarSlett
  2. Ja tulipaner er flotte. Ekstra fine er de på denne tida av året syns jeg.
    Må nok ha meg noen før helga.
    Var forresten på Roa i dag, prøvde å finne Gjenbruket. Men det klarte vi ikke.
    Hadde ikek så god tid heller, så vi kjørte bare gjennom sentrum å kikket etter et skilt.
    Noe vi ikke fant. Kanskje neste gang.
    Ha ei herlig helg :)

    SvarSlett
  3. Åh ja nu behöver vi alla tulpaner vi kan få för att liva upp det gråa vädret :) Kram Anna

    SvarSlett