søndag 8. februar 2015

Dagens tur og skritteller.

Noen bilder fra dagens spasertur. 
Har fått på meg skritteller og greier. Litt gøy faktisk
å se hvor mange skritt man går i løpet av en dag. Grunnen til at
jeg går med skritteller er at jeg har meldt meg på en 
konkurranse på jobben.



Konkurransen er i regi av Dytt.no som 
vil ha oss til å¨gå minst 10 000 skritt om dagen for å nå
et fiktivt mål etter 50 dager. Det målet er Nordpolen. Vi som er med
kan vinne premier underveis, men jeg har ikke fokusert på 
det. For meg er målet å klare de 10 000 skritta 
om dagen. Tar det som en liten
utfordring til meg selv.



Her er det utsikt mot Valdres og fjellene der.
Nyter alltid å komme opp i høyden her for å få et litt videre
perspektiv på verden.


Her er det utsikt mot Norefjell og Vikerfjell blandt annet.
Herlig å komme seg opp på en liten topptur. 
Å ha denne utfordringen gående gjør at jeg kommer meg 
mer ut på tur enn ellers. Det er BRA for meg.
Kanskje det er flere av dere som også har meldt seg på
denne konkurransen gjennom Dytt.no?


4 kommentarer:

  1. Har ikke hørt om dytt.no før nå.
    Men det er absulutt noe jeg burde
    vært med om. Siden jeg kjenner meg selv ganske
    godt så vet jeg at 10000 skritt om dagen klarer jeg ikke.
    Har prøvd før, og det var i en periode da jeg gikk veldig mye.
    Bare få dager jeg kom opp i så mange skritt.
    Håper du klarer det. Lykke til
    Herlig at det går mot varmere tider.
    Var ute en liten å gikk i dag. ikke akuratt varmt, men
    godt at sola har vært en del fremme.
    Var litt vind og den bet godt i kinnene.
    Ønsker deg en fortsatt god morsdag .)

    SvarSlett
  2. For noen flotte naturbilder<3
    Så flink du er som går 10 000 skritt om dagen,
    det blir en bra tur i tillegg tilalt annet dud går.
    Har også prøvd på 10 000 - men kom opp i ca 8500.
    Veldig fornøyd med det:)

    Ha en fin kveld.

    Klem, Gerd Kr.

    SvarSlett
  3. Hei. Jeg holdt på med dytt.no i fjor, og det var skikkelig inspirerende.
    Av og til trenger vi en dytt for å komme oss ut.
    God tur :)

    SvarSlett
  4. Heisann! Har aldri høyrt om dytt.no Såg på det no, og vart for sein... Vel, vel! Eg tek mine daglege turar i skog og mark, alt etter ver og føre( snø eller bært= snøfritt ;) Har heller aldri hatt skritt-teljar, og anar rett og slett ikkje på kor mange steg eg tek... Nydelege bilder du har på dette innlegget ditt :) eg såg bloggen din, gjennom ein annan bloggar, og vart så inspirert :) Ha ein fin torsdagkvels, det som er att :) ANE

    SvarSlett