søndag 15. februar 2015

DIY krans med hjelp av "Ole"...

Da stormen Ole herjet som verst på vestlandet og nordover
fikk vi kjenne på litt av ytterkantene her Østpå.
Det resulterte i at det blåste av masse rakler fra Bjørketrærne
rundt omkring her jeg bor.


Jeg synes de er så fine,
at jeg gikk ut i blåsten og plukket opp noe av
det som hadde falt på bakken.


Ble et helg fange av rakler.
Av dette laget jeg en stor krans, som jeg
har tenkt å pynte ute på trappa med når det blir
litt mer vårlig i lufta. Nå henger den her på
en gammel stol ved kjøkkenbordet.


Kan bli fint å binde på noe strie for eksempel
og  sette noen vårblomster eller løkblomster sammen med
denne uvørne kransen. Gleder meg til å kunne
vårpynte trappa etterhvert.
Men må nok vente en god stund før det er akutelt.
Jeg har ihvertfall kransen klar...





4 kommentarer:

  1. De er flotte de kransene der. Hadde en slik - men den ble knust under flyttingen. Den er dekorativ uansett hva du gjør med den eller hvor du vil ha den :)

    Ønsker deg en herlig dag

    Klemmer Monica

    SvarSlett
  2. Fine og ekle kranser kan jo pyntes med nesten hva som helst, om man vil. (",) Her hos oss merket vi ikke noe til Ole, annet enn 30 cm sny på "hytta" (les: Kjærestens hus) over natta.

    SvarSlett
  3. Så fin krans.
    Og den gir utallige muligheter for pynting enten man vil ha den ute eller inne.
    Håper vårfølelsen kommer til Hadeland om dagen :)

    SvarSlett
  4. Det enkla är det vackra...bara älskar din krans och nu ska jag göra en egen! Tack för tipset och den hänger fint där på den gamla stolen...
    Ha en fortsatt skön vecka!
    Kram till dig,
    Titti

    SvarSlett