søndag 1. februar 2015

Februar er her.

Ny måned og nye utfordringer og muligheter står foran oss.
Dagene har blitt merkbart lengre og lysere. 
Snøen ligger hvit og fin på bakken og det er skikkelig vinter ute.
Nå er det snart tid for å hente fram solstolen og 
grave seg ned i en lun grop ved husveggen for å suge til seg 
de første varme og gode solstrålene.



Imens jeg venter på dette gjelder det å lage 
det koselig og fint inne. 


Her er det blomstene fra potten med
Perleblomst løk som har fått et siste tilholdssted i eggeglasset.
De hadde blitt så lange og "kreksete" der de stod, så jeg kuttet de ned
og plasserte dem her. Kan nytes en stund til 
på denne måten.



Ønsker deg en fin søndag.
Håper du nyter livet ute eller inne.
Kos deg.

6 kommentarer:

  1. Ja, det er deilig at det går mot lysere tider.. Ser frem til å kunne sitte ute i solen igjen.
    Perleblomstene er så fine :-)
    Ha en fin søndag.

    SvarSlett
  2. Jo, nu längtar man till sol och vår!
    Fina Perleblomster du har, men jag älskar din Ljuslykta!
    Önskar dig en fin och Välsignad ny vecka!
    KRAAAM!!!

    SvarSlett
  3. En må ha litt vårblomster inne nå.
    Var på Ikea på fredag og måtte kjøpe med meg Narcissus
    Fant ingen pris, hadde jeg sett de var så billige
    skulle jeg kjøpt flere. Jaja, får kose meg med de jeg har.
    Ha ei riktig god uke :)

    SvarSlett
  4. Perlemorblomster henter våren inn sånn forskuddsvis.
    Kos deg og nyt godværsdagene som kommer.

    Plutselig er det snøfritt og grønt :)

    SvarSlett
  5. Hei på deg! Så hyggelig at du har vært innom meg, det er så koselig når til og med gode bekjentskaper gjennom nett bryr seg :) Jeg har dessverre fortsatt en elendig form, nå ligger jeg "nede" for 4 uka.. det er jammen en utfordring! Alt jeg vil er å "dille" som jeg liker å kalle det (altså styre og stelle i hus)! Her om dagen fikk jeg faktisk samboer til å henge opp noen nye gardiner, i alle fall godt å ha noe nytt og fint å se på ;)

    Nydelige blomsterbilder fra deg! Jeg ønsker deg en god start på både ny måned og ny uke! :)

    Klem fra Line

    SvarSlett