torsdag 26. februar 2015

Gammelt på nytt.

På mandagen var det skikkelig ruskevær ute.
Da benyttet jeg fridagen til å stulle og stelle litt inne.
Det ble litt gammelt på nytt, for å si det sånn.



Den gamle kakeforma egner seg fint som 
et lysfat. Digger den slitte patinaen på den. Så har jeg
lagt mormors perlekjede oppi, sammen med den
selvlagete telyslykta og noen kongler som jeg har sprayet
med kobberspray. Et par telys og noen tørkede 
kronblader fra de fineste lilla Tulipaner og 
vips hadde jeg et kult lysfat på bordet.


Morsomt å utfordre seg sjøl til å bruke
noe av det man har i hus for å lage seg noe nytt.
Dette ble jeg veldig fornøyd med...



Da er vi kommet til torsdagen alt og vi 
nærmer oss helga med stormskritt igjen. Deilig!!!
Ønsker akkurat deg en super torsdag.

4 kommentarer:

  1. Så flott!
    Vakkert blir det, med en blanding av gammelt og nytt:)
    Fint saltkar, vi har en mugge med samme mønster.
    Ønsker deg en flott dag!

    SvarSlett
  2. Åh vilket fint saltkar !!! Ha det gott. Kram Anna

    SvarSlett
  3. Det går jo kjempefint- det er bare fantasien som setter grenser :) Kreativt og flott ble det !

    Snart God helg klem fra Monica

    SvarSlett