fredag 20. februar 2015

Holder det jeg lover og serverer mer bling idag.

Man skal holde det man lover,
så i dag kommer det mer bling her hos meg.
En liten skål i Fattigmannssølv får
spille hovedrollen i dag.



Denne her fant jeg i en kasse på et
loppemarked en gang, og jeg ble sååå glad.
Tenk at den ikke hadde knust. 



Proppen i bunnen hadde riktignok
falt ut, så det står litt dårlig til med sølvbelegget i stetten.
Men jeg har tettet hullet med tape og håper at
det holder forfallet i sjakk nå.
Har ikke blitt verre på disse årene jeg har hatt den 
ihvertfall. Fattigmannssølv er virkelig en favoritt blant alt
det blanke jeg liker. Skjørt og vakkert.

4 kommentarer:

  1. Hej!! Det är fint med lite bling bling ibland...helst på en fredag :) Ha en fin dag. Kram Anna

    SvarSlett
  2. Nydelige ting. Og den skåla i fattigmannssølv var ekstra flott.
    Ja noen ganger kan en være ekstra heldig.
    Her går det mot jobbhelg. Men først blir det litt jobbing her hjemme.
    Er visst noen kaniner som har formeret seg litt i det siste, hehe
    Ønsker deg ei riktig flott helg :)

    SvarSlett
  3. Fantastiske ting og nydelig liten skål . God helg.

    SvarSlett