søndag 22. februar 2015

Klarte ikke dy meg i dag heller. Bling igjen...

Å jada, ble bling på søndagen også.
Noe av det jeg liker best er å blande ulike metaller sammen.
Sølvplett og kobber går kjempefint sammen, ¨
og her har jeg spedd på med en hvit
lysestake også. Den har jeg sprayet hvit selv,
var en messingstake...



Er så flotte detaljer på dette
kjempestore plettfatet. Og sånt må jeg
selvsagt vise fram...


Er ikke akkurat manko på detaljer på denne
herlige lysestaken her heller.



Da må du ha en riktig god søndag.


5 kommentarer:

  1. SÅ flotte lysestaker :D Elsker staker med fine former ;) hehe
    Slike fat har jeg også 4 stykker av som står framme til pynt heletiden.
    Var innom bestemor i fjor sommer, og hun skulle KASTE dem!
    Det ble ikke noe av for å si det sånn..
    Nyt dagen :)

    SvarSlett
  2. Lekker den største lysestaken, fine detaljer og det store fatet var også fint.

    Ha en fin kveld og en ny fin kommende uke!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  3. Stemning, stemning og enda mer stemning i innleggene dine.
    Den kobberstaken er bare såååå fin.
    Har faktisk ikke tenkt på at mikse kobber og "sølv".

    Ønsker deg ei fin uke.
    Klems

    SvarSlett
  4. Du er krutgod på detaljer:))) Likte veldig godt den kobberstaken din jeg da;) Har sneket seg inn tre-fire kobbergjenstander i heimen de siste månedene, trodde vel egentlig ikke at jeg skulle havne der igjen - alt er gammelt da, ingen nye motedingser som ser ut som kobber uten å være det her i gården nei;) Ha ei flott uke - med eller uten detaljer:) Klem

    SvarSlett
  5. Det går fint å mikse og matche :) før så kunne ikke det ene og det andre blandes, men syntes det bare skaper liv og personlighet. Vakkert er det :)

    Ønsker deg en herlig ny uke

    Klemmer Monica

    SvarSlett