torsdag 19. februar 2015

Litt bling igjen...

Nå var det jammen lenge siden jeg har
vist noe bling her på bloggen.
Fikk et "røkk" her i helga og fant fram litt
gammel sølvplett igjen.
Her er en liten smakebit på hva jeg 
koste meg med å sette sammen.





Alt her er kjøpt på loppis eller bruktsjapper.
Den dyreste tingen er nok lysestaken som jeg faktisk 
betalte kr 150 for på ei bruktsjappe for et par år siden. Men den var vel 
verd det, for jeg synes den er sååå dekorativ. 
Blir mer bling i morgen...
Liker du bling som meg, eller får du fort metta av
alt det blanke? Gøy å høre hva andre mener.
Jeg er som Skjæra og liker det blanke...

2 kommentarer:

  1. Fornøyelig å lese bloggen din - og så mye fint du har å vise frem alltid!
    Jeg liker bling - i små mengder riktignok.
    Men det er noe med disse gamle gjenstandene som har så mye historie med seg, og som kanskje var det fineste noen eide.
    Sånt som bare ble satt frem til jul eller når det var ekstra spesielle dager.
    Ønsker deg en fortsatt fin dag!
    Klem, Marianne.

    SvarSlett
  2. Åh du har virkelig masse fint !
    Og det er jo så gøy når en får det billig :)
    Lenge siden me har vert på loppemarked nå,
    men nå blir det vel snart et rush av de igjen !
    Liker godt bling, slik som dette, og den staken var nydelig!
    Men slike ting føler eg trenger litt plass...
    og det har eg ikkje så mye av hehe....
    Ha en fine kveld ;)
    Klem

    SvarSlett