lørdag 14. februar 2015

Lørdag uten bruktfunn...

Denne uka blir det ikke noe bruktfunn innlegg. 
Har ikke kjøpt noe, så vi får se neste uke om det kan bli noe da... 
Har ikke hatt tid til bruktbutikkbesøk
denne uka, så nå står abstinensene i kø her... 


Fem dagers uke på jobben med 
kun ei seinvakt og fem timers overtid det 
gir ikke rom for bruktshopping akkurat. Greit det også,
men i dag håper jeg på en tur innom et par av 
mine nærmeste butikker.
¤¤¤¤
Vi får se om det blir noen fangst da...
Tusen takk for alle hyggelige kommentarer på mine
blomstrende innlegg denne uka.
Klem fra Marit



2 kommentarer:

  1. Ja finner du ikke noe på dine nærmeste butikker,
    så er det Landsbymarked på Dokka i dag.
    Der kommer det nok til å være noen bruktselgere å oppdrive tenker jeg.
    I tillegg er det fire bruktbutikker i Dokka som er åpne i dag.
    Velkommen !! På vårt utsalg vil du i tillegg kunne få en kaffekopp og litt å bite i. Gratis.
    Jeg skal innom en liten tur, men vet jeg at du kommer så kan jeg passe på å være der da.
    Men det er jo nesten en "dags arbeid" å reise til Dokka fra deg. Ca 8 mil tenker jeg.
    Ha ei herlig helg :)

    SvarSlett
  2. masse fine blomsterbilder
    ønsker deg ei fin helg
    klem Eli:)

    SvarSlett