mandag 9. februar 2015

Nye utfordringer og ny uke

Da er det jammen meg starten på ei ny uke
igjen. Tida flyr og man henger knapt nok med innimellom 
synes jeg. Alikevel prøver jeg å få til en liten
stund med hygge og hobby hver dag.


Hobbyen min er foto og jeg 
prøve å dele litt av bildene med dere hver dag.
Her er det som det ofte er. blomstene på 
bordet som har fått være fotomodeller.
Denne uka blir det blomstrende
innlegg fem dager
på rad.
¤¤¤¤
Tusen takk for alle kommentarer med 
fine ord. Jeg setter stor pris på dere. Takk også 
til dere andre som stikker innom bloggen
min for en titt. Stas at noen har 
lyst til å se hva jeg foretar
meg her inne.

1 kommentar:

  1. Du tar så mange nydelig bilder.
    Og blomster er jo alltid takknemlige objekter.

    Ha en fin dag, og fin uke.
    Klem fra Spania

    SvarSlett