lørdag 7. februar 2015

Ukas bruktfunn UKE 6. 2015

Har ikke klart å holde meg borte fra bruktbutikkene denne uka heller.
Den der bruktbasillen er nok som røyking og andre ting
man blir avhengig av. Skal jeg slutte med det, må jeg nok på en streng
avvenningskur. Hi hi. Men jeg ser ingen grunn for det altså.
Dette er jo bare gøy. Ikke skader det noen heller....




Denne gamle blikkboksen måtte bare bli med hjem.
Den manglet lokket, men det gjorde ikke noe for meg, for jeg så
med en gang at jeg ville bruke den til et par Primulaer.


Denne kule retro-kaffekjelen måtte jo bare bli med meg hjem da.
Fant den i ei bruktsjappe på veg hjem fra jobb i går.
Knall farge som gir masse glede og energi til omgivelsene.


Denne kule klokka i messing var selvsagt også
uimotståelig for en brukt-junkie som meg...


Mugga bak er helt hvit og den ble også med fra samme
bruktbutikk. Adaptor på Hønefoss. Friske Tulipaner ble også innkjøpt
på veg hjem fra jobb. Nå kan helga bare komme.
Ønsker deg en kjempefin lørdag.

3 kommentarer:

  1. Så flott det ble med primula i den boksen.
    Er nok ikke så ivrig på brukthandling lenger jeg.
    Men selsagt blir det noe med hjem av og til.
    Er bare ikke innom så ofte. siden ejg ikke selger videre nytter
    det ikke å bare kjøpe inn og fylle opp huset enda meg.
    Driver egentlig å kvitter meg med ting.
    Flotte tulipaner i fin mugge.
    Ønsker deg ei riktig god helg :)

    SvarSlett
  2. Fine ting som ble med hjem, Marit:)
    Ønsker deg en fin helg!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  3. Hoho, den boksen ville nok blitt med meg også, blir mindre på meg nå, den bruktbutikken jeg gikk forbi hver dag til jobb har flytta lenger bort.........jaja, tror gubben synes det er helt ok.
    Ha en fin lørdagskveld!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett